Katthår i hjärnan eller?
Jag kände mig ganska stolt över att ha lyckats hitta hit. Går alltså in på eja4 och sedan på min personliga sajt. Där har jag en egen blogg. Som funkar som en dagbok för mig:) Jag har NOG gett tillstånd till att alla kan se den, tror jag. Hjälp mig gärna. För tillfället har jag mer katthår än celler och hår i och på knoppen. Kan gärna skriva här men tänkte samla alla tokigheter på en!!! (fniss) sida för att kunna läsa när mina godingar blivit: STORA LUGNA KASTRERADE KATTER. Tror att vi gemensamt aldrig kommer att hamna i den situationen. Jag som klimakterietant och två kastrater! En vacker samling:) Mitt psyke och mina svettbyar har stärkts betydligt! sedan Bill o Bull kom. Psykiskt tål jag snart allt. Nerverna är inbäddade i mjukt svart-vitt mjukt katthår. Svettbyarna kommer oftare nu men beror oftast på hyss och slickas numera bort, antingen jag vill det eller ej.
Nu börjar mitt nya liv! Tandimplantaten är på plats, frissan imorgon, vilket ger mig delade känslor. Jag vet hur det blir, eller hur blev det sist: Kommer hem, fräck, stylad frisyr och l-u-k-t-a-r. Vad blir det då? Ser mig själv i spegeln, ler förnöjd, brygger kaffe och slår mig ned vid köksbordet. Först kommer Bull och fnyser: f-n hon luktar inte som vanligt och hoppar ned från bordet. Så kommer marodören. Ny lukt:) intressant:) Tass i nacken och sedan dras hårstrå för hårstrå. Det smackas, trampas, luktas och kurras. När han till slut är nöjd så kollar jag mig i spegeln och vips! så har jag en ny annorlunda frisyr. Detta har jag betalat för? Först en katt som tycker att jag luktar skunk, sedan en som vill ha tillbaka sin egen lukt och som dessutom njuter av att få markera, plus 800 spänn för att få se ut som att jag har mer hår än vad jag har!
Så kommer särbon säkert på fredag och säger: Skulle inte du till frissan? Då lovar jag att det kommer en svettby.

Lägger denna direkt bland mina bokmärken så att jag kan gå in på din blogg och läsa dina små roligheter.
Jättekul
Kram Nalle

Har också bokmärkt. Jättekul läsning!

Gillar verkligen vad du skriver..du kan konsten att få en att känna igen sig, man blir så glad över ditt sätt att skapa orden så att dom blir levande..:-)
har också bokmärkt denna blogg, känner i gen mig, så väl med Sigrid och nu Saga i hemmet, Dessa lurvisar räds inte fan själv, alltid i par, alltid på nya upptåg, från att plantera om blommor till att klättra på allt som håller dom, avslutas med brottning på hög höjd, tills dom svimmar med tassarna om varandra
Maggan47
Som även anser att vi är i stort behov av dasspapperskonfetti i badrummet varje morgon
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men det är väl häftigt med konfetti.
Snäll katt tänker på dom som vedeldar, slipper ju att strimla papper själva.
Nalle

Glömde ju säga att ett kort på dessa 2 (Monster) hade varit kul att se.
Till Hawknestg. Det är minsann inte alla som har en grävskopa inneboende. Kan man kanske dra nån nytta av sånt´? Skicka ut damen att forsla undan snövallar eller nåt´nu när snösmältningen börjar.(Kanske)
Nalle