"Nu ger vi matte en hjärtattack"

Fy! Kisar inte skrämma matte så.
Så söta de små monstren är
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Det står ju en inne i bokhyllan också !
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Gör det? *dubbelkollar* Jag trodde att det var en ekorre 
Japp, det är mina knasbollar det här! 
Äsch det är ekorrar inne i bokhyllan - från Yves Rocher

Alla mina pysselsaker har flyttat rätt så högt upp som ni ser. Allt är ju leksaker för dessa galningar!
#4 Du har rätt, de är från YR. Jag har bara ställt dem där och inte tänkt mer på det 

Den där hyllan är ju inte lite hög heller 
"Allt som kan gå åt helvete kommer gå åt helvete, men även om resultatet skiter sig så ska man ha j*vligt roligt i processen!"
Sötizar!! =)
Här hemma kan man vara rädd för hjärnblödning var dag.
Det där känner jag igen. Jag har ju en klättermöbel som gör att de kan komma upp på en bokhylla och från den bokhyllan kan de gå över till Tvhyllan.
Däruppe finns det 3 olika liggplatser för dem men Billy och Tudor kan få för sig att busa till det lite med och då får man vara snabb att hojta till lite och säga till dem. För de är ju inte de direkt smidiga herrarna precis.
//Pia

Vilka charmtroll du har där uppe:-) Känner allt igen detta, här uppe i hyllan har man ofta någon av katterna..man borde klistra fast varje pryl med häftmassa som man gör med adventsstakarna varje år;-)

Vilka charmtroll du har där uppe:-) Känner allt igen detta, här uppe i hyllan har man ofta någon av katterna..man borde klistra fast varje pryl med häftmassa som man gör med adventsstakarna varje år;-)

jag hade en skyggis här som på något sätt hamnade ovanpå min bokhylla när hon skulle i transportburen. Sen var hon i gardinen. Har en bild på henne när hon är på bokhyllan, hittar den inte nu bara.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Hihi som här då. Fast mina är vuxna katter

Här tar det sig upp diy genom att helt enkelt hoppa upp från skrivbordet. Det är inget lätt hopp de gör, så jag är väl lite imponerad också egentligen.
Det är just när de får för sig att busa som jag blir lite skraj…