Bosse <3 Bildbomb
Har varit och hälsat på min älskade Bosse. Min första aldelles egna katt. Köpte honom för en femma av en korkad bonde som skulle skjuta honom för att han var så liten och ynklig..
Bosse ville dock inte följa med till lägenheten.. Han mådde inte bra där alls.. vi försökte med det mesta.
Så han bor nu hos Mamma och Pappa. =) Och har det gutt… Tur att det är nära så jag får mina gos-stunder!
Fick veta om Bosse av en vän som bor i samma by som bonden som hade honom..
Dom hade fått en hel kull kattungar och alla utom den där lilla gråa, ynkliga kissen hade fått hem.. Så han hade sagt till min väns pappa att om ingen hör av sig under dagen skulle idioten skjuta kissen samma kväll..
Min vän ringde mig och jag och pappa åkte och hämtade honom med en gång. Mamma fick lite spelet när vi kom hem med en katt till för hon viste inget men men.. Hon tinade upp när hon såg den lilla filuren.
Tyvär, var han inte frisk.. Där av den ynkliga kroppsformen han hade. Men mamma hjälpte mig med pengar till veterinär och kolla bara vilken vacker herre det blev!
I år fyller han 7 år.. Om vi inte hämtat honom hade han inte ens blivit 8 veckor.
En sån grann kise! Väldans lik Arne!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Blåååååååå!
Så vacker kille o vilken tur du fick reda på vad som skulle hända o kunde rädda honnom.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

En sån tur att du och pappsen hämtade fina Bosse.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna