Aktivitetsnivån Hittekatter IFokus
Hittekatter iFokus V.53 2009 Statistiksammanställning för perioden 28/12 till 03/01 V.53
Totalt Inlägg 39
Kommentarer 1 549
Artiklar 2
Medlemmar 17
Besök under veckan 20 094 -
Sidvisningar under veckan 36 176 -
Mest aktiva medlemmar under vecka 53 (inlägg och kommentarer)
1. Hawknestgrove 158
2. Lena 120
3. Puma77 55
4. kattassen 52
5. Lo-katt 50
6. Engla 49
7. monsi 48
8. lillmymlan 42
9. martdat 34
10. Gunlog 32
11. Naquita 32
12. catfoot 30
13. Hennum 30
14. chigak 29
15. anebit 29
16. Simson 29
17. Sidentass 28
18. Ankie 27
19. Debattia 27
20. Gullimat 24
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Oj en 3;e plats.
//Pia
Grattis Hawknestgrove till ledningen i aktivitetsligan! :)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja se hon ska alltid vara värst *fniss*
//Pia

#1 Haha puma du slog mig med 3 inlägg!
Och i och med detta inlägg är det bara 2 
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Fast jag har gjort tre sedan dess nu Kattassen haha så jag leder med 5 nu ;)
//Pia

o jag som tyckte jag legat lågt länge nu,,,var ju inte så illa pinkat då,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

O jag som var så glad över att jag inte var med på listan så ser jag att jag är med på 16e plats…förtränger vissa saker tydligen?! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Oj, hur lyckades jag med det? 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Tror nog att det blir högre siffror för mej när skolan börjar…längtar faktiskt dit..för sonen min är alltför beroende av sina datorspel!
Ni ser ni är aktivare här än vad ni tror! :) Puma 3.e plats var inte dåligt det heller.
Nej Lena jag e riktigt förvånad men det har mycket med Kompis att göra nu tror jag;)
//Pia
Ops - nu har jag fått bevis för att jag ibland "pratar" för mycket…
ja det är ju bra att det är mycket inlägg skrivna ,men det ska ju ge nåt oxå..share information girls…
oups!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vaddå e du förvånad Gunilla ;)
//Pia
jupp…….
Suck, och vi som inte kom med på listan, vi har för många katter att ta hand om…

#19 Det är precis lika bra om inte bättre än att ligga långt upp på listan! Vi med många inlägg "håller grytan kokande" istället
#20 jo men många"blaha" inlägg gör oxå att siten går långsammare och att "viktiga" trådar kanske inte får så mycket utrymme..eftersom trådarna med"blaha" inläggen alltid lägger sig överst..förstår du vad jag menar??
#21 kan du ge exempel på blahainlägg?
//Pia

#21 OK att vissa trådar ibland kan bli föremål för en del ovidkommande/tramsiga inlägg (om det är sådant du menar med blahainlägg) men ibland behövs det också i allt elände så länge det sker på ett trevligt och upplyftande sätt.
Denna statistik är ju inte på något sätt en tävling eller för att göra några djupare jämförelser mellan medlemmarna utan får anses som kuriosa på forumet. Det är inte så konstigt att Sajtvärd och Medarbetare har en högre skrivfrekvens då det ter sig naturligt att dessa personer bör hålla sig mer aktiva i trådarna.
Naturligtvis är det viktigt att man håller sig till ämnet i möjligaste mån när man skriver för att undvika långa trådar som spretar åt olika håll.
Sedan undrar jag hur du menar att trådar med blahainlägg alltid lägger sig överst?? Den tråd som någon skrivit i senast lägger sig överst oavsett innehåll. Eller hur tänker du?
och jag vill påpeka, att jag inte är varken Sajtvärd eller medis här!"

#24 Fast du är bra på och bubbla på du med

Jag menade egentligen att det inte är så konstigt att man hittar Sajtvärd och medisar bland topp 20 men naturligtvis finns det ju andra där också
ja och köra sidospår!

Å jag ligger lågt och skriver inte alls lika mycket som jag gjort tidigare ändå kom jag med på listan. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Asch nu får ni inte ta den här tråden för gravallvarligt. Det är som Kattassen skriver lite kuriosa utifrån en rapport jag som Sajtvärd har fått av iFokus killarna. Ta nu det här utifrån vad det är!
#21 Och vad gäller blahainlägg, vad du nu menar med det, skulle jag nog vilja påstå att det är relativt. Det den ena medlemmen tycker är blaha kanske inte den andra medlemmen uppfattar som ett sådant. Om du med blaha menar OT så finns det en särskilt avdelning för just sådana. Det är alltså inte förbjudet att skriva ett sådant inlägg, men de är inte överrepresenterade på sajten. Ser det inte som något problem. Sedan är det sajtens medlemmar som avgör vad som lägger sig först, förutom de inlägg som vi bakom sajten har klistrat. De trådar som det skrivs mest i hamnar helt enkelt på första parkett.