Artikel i Sydöstran:)
Sydöstran ringde mig igår, såhär blev artikeln idag, är nöjd:)
Jättebra Emma.
//Pia
Det var en kanonbra artikel det här. Du fick med mycket väsentliga saker i den som jag hoppas läsarna tar till sig.
Tar särskilt fasta på dina önskemål inför 2010:
"- Att folk som vill ha katt vänder sig till oss eller andra katthem. Och att man kastrerar sin katt. Och att fler vill hjälpa till eller kanske ge ett bidrag."
Något som vi nog alla skriver under på.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Bra artikel!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Den var jättebra. Klart du är nöjd

trisst bara när man läser i komentarerna att en tycker det är för dyrt att adoptera, fattar de inte att kastrerade o vac i id märkta katter för det priset är rena förlusten för kks,, tyvärr får jag höra det offta ,

Kanonartikel. Det gjorde du bra!

Jättebra artikel! Hoppas nu att folk läser och tar till sig råden.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#5 Det där med att katter ska vara gratis spökar fortfarande tyvärr allt för ofta i folks huvuden. Okunskap antagligen. Den som vet vad det handlar om att ha katt brukar inte ifrågasätta adoptionsavgiften.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja alltför ofta får jag utskällningar för att jag vägrar ta emot deras "prutningar" ..Jag som gnäller och behöver få iväg katterna ska väl vara tacksam om ett hem finns!!
Jag kan bli tokig för mindre

#9 Tokig är man väl från födseln i vilket fall som…
Men visst fasen är folk fräcka som löss!! Stå på dig. Vi är många som står bakom dig.
Pälsbollarna i Höganäs

Har skrivit en kommentar men den har inte kommit med än. :-(
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Det är lustigt att det inte går in i människors huvuden hur pass mycket en katt kostar..Tror de att de aldrig blir sjuka?

#12 de är ju så billiga på blocket så det är ju bara att köpa ny vet du ju. suck,