JAg fyller snart år....

då är vi två! Jag skulle inte vara ledsen för en sådan bil, dock tror jag att det skulle svida lite i plånboken…. så till dess så får jag bygga en i skala 1:24, bara jag hittar en civil version, så jag åtminstone kan ligga på golvet och köra och drömma vidare…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Ja visst är de mysiga? Finns ett ex här i Strömstad, det jag fotat här. Dreglar när jag kör förbi i min gamla SAAB.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja en sådan bil går ju inte av för hackor! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Själv är jag löjligt förtjust i den bil min man äger. Ni kan se den på bilden, men den har ingen reklam på sig nu. Utan är bara tjusigt svart. Han lackade den i någon speciell svart nyans som jag inte kan namnet på :-). Annars så är det andra amerikanare jag kan tänka mig. Högt över vägbanan, med höjd och sidmätare för jag är tokförtjust i saker som är onödiga men roliga.Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ja, en camaro är inte fy skam. Men jag är nog så där svensson tråkig jag. Trivs faktiskt med våran nuvarande bil. Den är suverän, när det gäller allt. Komfort, plats, väghållning, ja allt. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Förresten Gunilla, när fyller du år?
Audiatur et altera pars

#5 Ja, då ska skulle du ha sett våra familjesemestrar, två barn och vi samt packning :-). Men det gick bra. Nu blir det så att vi får ta och rusta upp vår andra bil, en Astro, för ungarna har blivit så långa att de inte kan sträcka benen. Fast de älskar också bilen till bitar.
Svenssontråkig, det tror jag inte, snarare praktisk och skön. Det är inte svensson i mina ögon. Men vår bil är perfekt för oss då min man meckar med den så kostnaden blir låg, samt så har den alla fördelar minus plats för långa barn. Och tar vi bort högtalarna i bakluckan så får vi plats med packning :-). /Vanessa

#7: Våran bil är en chevrole Astro, men det ser rätt häftigt ut ändå på semestern kan jag lova.
2 vuxna och 4 barn, 1 schäfer, och 5 illrar ;-)
Snacka om familjen Taikkon. Men roligt har vi. Och så en lite överlastad husvagn bakom. hihi
Audiatur et altera pars
Fniss… jag har samma födelsedag som Floyd Patterson hade….Lena, du får inte skvallra, vi får ge dem lite hjärngymnastik! Vanessa, Camaron är underbar. Men inget för våra vägar här. Men jag får hålla mig till min gamla SAAB900, en 82:a, men rostfri och gick igenom beiktningen med blankt papper. Dessutom så är den bensinsnål, knappt 0,8/mil
Hm klurigt, Gunilla.H men grattis på födelsedagen…. i övermorgon!
Själv är jag prittypritty insnöad på en liten golf med 8 högtalare, farthållare och klimatanläggning! Fast okej'rå, en svart camaro skulle jag kanske inte lämna efter mig förstås om jag skulle bli påprackad en så'n mackapär av någon anledning….
/Pelusa
JA, Pelusa, du fann ut det….! Kan säga att det är en dam som har en egen bok i gamla testamentet som har namnsdag då…Nej, inte Esther, en annan dam….

#8 Ja, jag älskar vår Astro, men den måste rostas av och lackas om, något vi givetvis får till bra pris då min man meckar bil för Camaro Cup. Den är underbart skön tycker jag.
#9 Den är nedsänkt så den är inte gjord för vår stadstrafik heller. Alla gupp som finns :-). Men säker, bra väghållning och sådant. Blandad körning 0,8/mil. Långkörning till GBG med tre personer och packning 0,68/mil. Det är nämligen en V6 motor i, men låter och ser ut som en V8.
#10 och det var en slump att min man kommer över den. Annars hade vi inte haft den kan jag säga. Vanessa
Här har vi just fått överta en gamal citroen från svärfar. Men den är bra den med! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja, som sagt, gammal bil det har jag med. Men drömma, det går ju…..