Julklappar till djur? :)
Här finns några tips!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Mina småttingar kommer få julklappar från swecat.se!
Jag tänker handla från KKS webshop till mina kissar till jul =) Det blir dubbelt så många glada katter då =)

#3 Bra tanke!
Alla mina djur får oxå djurklappar, både hundar å katter å det blir rätt många paket pga många djur:)

Mina katter ska få julklappar från London, ska på kattutställningen där i december. Där finns det allt en katt behöver i leksaker
Jag kan inte ha några kattleksaker. En av mina hundar tuggar sönder de med en gång….:(

#6 Tack och lov så har min yngsta hund slutat med det nu. När han var mindre så hade han mani på att pilla bort små saker så som figurerna på mina strumpor eller leksakernas ögon…..
Men i går så avslöjade min hund sig själv… Jag var på affären en snabbis å när jag kom tillbaks så log det en kattleksak i slasken! Jag hade inte hunnit tagit bort matresterna men nu var de borta å endast kattleksaken låg där! Vet att ingen katt hade bärt upp den dit för det är mest bara hundarna som leker med deras leksaker:)
Ni som tänker handla julklappar via ex swecat… gå via våran hemsidaså stödjer ni mitt stödhem:):)

Mina katter kommer att få Kitty show i julklapp och förmodligen godis. Sist hade de en massa klappar under granen. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#8 Synd att jag inte visste det för ett par dagar sen då jag gjorde en stor beställning på 1200 kr där:(

Mina katter brukar få nåt extra gott att äta varje jul..vi slår in det goda i ett paket så är det alltid nån som är snabb med att öppna det…men jisses..vänner..nu börjar jag nästan komma in i julfeeling…redan nu, häpp!!

#3 Haha det ska jag med :D
Det är så himla bra att man kan göra sin egen katt glad med leksaker när pengarna går till andra katter också :)
Det köps även lite mer, han är bortskämd 
#10 va synd:( men nu vet du det nästa gång:):)

#13 Ja presis å jag kommer att göra en till beställning inann jul:)

Det i särklass bästa man kan ge sin katt är ett golvpussel- sådana som man ger till barn. Sedan min dotter fick ett sådant i julklapp har alla katterna vart överlyckliga. Man kan ligga och sova på det eller skrapa upp alla bitarna ur det och springa och jaga runt i lägenheten , eller bara tugga på det för att det är härlig konsistens. Så det har många funktioner oxå!
Bilbana- ännu ett hett tips! Katterna far runt som tokar och ska fånga bilar!

Ta en titt på Swecat.se julkalender för katten. Ser mysig och fin ut. Jag har beställt 2 st.

Zorro o Puma ska få varsin graverad id bricka av mig + kanske några bollar från kks. av mamma o pappa ska de få id chip..
jag sa idag till dem när jag var hem o m o hälsade på att jag skulle chippa dem eftersom Zorro e en sån rymling.. då sa mamma att hon o pappa skulle betala det som julklapp.. jätte snällt =)
sen ska jag vaccinera dem.. skäms =( har inte haft råd innan men nu ska det ske… ska ringa vet på måndag..

Jag ska köpa ett varsit häftigt kattsele till mina;)!

Förra året fick mina katter en ny klösmöbel. Sen fick de 100 kr var av farmor och farfar… 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Självklart så ska katterna få julklappar, Vet bara inte vad ännu.. Det är ju lite bortskämt här oxå, men det gör inget.
Vad gäller favoritleksak så är det nog när dom får "spela pingis" i badkaret… hihi

Tänk vad det går fort..nu är det snart dags att tänka på sånt igen!
Mina katter brukar få något extra gott att äta..ibland har det varit paket också..självklart ska dom också få julklappar så länge vi håller på med det själva:-)
Mina fem får julklappar de är alla så olika varandra ingen av dem har precis samma smak så det blir individuellt utvalda klappar men tomten tänker samtidigt på att stödja de hemlösa som inga klappar får,alla ska ha en god jul!
Oj, en gammal tråd;)
Kommer att slippa julen för första gång, firar hos min dotter istället. Underbart! Så det blir bara lite julbelysning och alla prydnadssaker och tomtar kan flytta…
Min katt brukar få nåt extra smarrigt att käka :))