Lilla Lurvas får stanna.
Ville bara visa en bild på lilla Lurvas som hittades skrikandes i fredags utan mamma. Han är ca 4 veckor och är han inte supersöt… Blev jätteförälskad i honom när jag skulle hämta honom så nu ska han få stanna trots att jag har som policy att inte låta en stödis stanna så jag kan hjälpa flera. Det bästa är att fast än Cleopatras ungar nu snart är 9 veckor så tillåter hon honom att dia henne som sin egen. Hurra för denna supergoa kattmamma…

Gud vilken ljuvlig varelse.
Honom hade jag också behållt.

Så härligt! 

Tack!
Förstår att du inte kan motstå denna lille gosboll 

Han är ljuvlig

Men du milde vilket näpet, sött o vackert litet pälsknippe!! All heder till dej och duktiga Cleopatra som tar sig an den lille..

Underbart att ni räddar den lille! Underbart att Cleopatra tar sig an han!!
Mer bilder vart eftersom hoppas jag!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
åh du är en ängel som ger han ett permanent hem! underbart..men vad har hänt med hans mamma tro? påkörd?

Gud så söt! Den hadde jag inte heller kunnat motstå.
Tur du hadde en snäll mamma katt som kan hjälpa dig o liten.
Lycka till med den lille söt nosen o massor av bilder tack!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Ingen vet var mamman är, då han hittades alldeles ensam ute på aspö:(
vilken lycka att han hittades i tid, den lille, och fick en ny mamma
vilken söting
Maggan47

Här kommer lite uppdatering om Lurvas eller Wilbur som han nu heter. Ca 10 veckor har han hunnit bli och väger bara 670 g. Inget fel på honom bara lite liten. Pigg och alert och med en vilja av stål samt knäkatt. Spinner som bara den och hans ögonfärg vete hundan för det är en blandning av blått, lite gult och lite grönt. Här kommer några bilder…
Fy bubblar jag förstår att du fastna för denna och ge kattmamman en stor kram o puss från mig för super jobb hon gjort som mamma åt denna :) Och du Firinella får med en kram för att du hjälper katter i nöd :)

Tack… kan inte lägga in fler bilder. Datorn totalvägrar…

En sån liten sötnos