OT tumlade ihjäl katt i Söderhamn
http://helahalsingland.se/soderhamn/soderhamnc/1.1345149
Va fan äre med folk…. 
Idioter, idioter jag blir så nedra ARGGGG!!!!!
Kan nån vänlig själ göra länken klickbar, vet inte varför den vart så där. Tack på förhand om det är nån som kan det!

Jag vågar nog inte läsa… 
Det är nån som har stoppat in en tam katt i en tumlare i en tvättstuga. Förstår va hemskt för ägaren att hitta katten sin där på morgonen :(

Men vad ända in i glödhetaste h*****te!!!!:-( Fasen också…innan jag öppnade länken,,trodde jag att det var ett misstag åtminstone…fyyyyyyyyyyyyy för den lede!!
Men för i h…. vad är det med folk, hoppas nån annan får tag i de/dem innan polisen, sorry men de/ den som gjort det kan behöva ett kok stryck så det står härliga till. Och det står jag för även om vissa säkert tycker synd om förövaren/-na
Shit den som nånsin skulle våga kröka ett hår på mina katter eller någon väns ….

Fyyy farao, hoppas gärningsmännen hittas o får duktigt med straff!!!! stackars katt,,
ännu en anledning att INTE ha katten ute i stan,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Men FY FAN vilket as! Jag skulle gladligen göra detsamma med honom eller henne! Vad är det för fel på folk?
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
vaffan! Jag var där på Norrberget vid kl 21, förstår inte hur man ens kan tänka tanken 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Ja det blir väldigt oroligt när man känner många katter där.
hade någon gjort det mot min katt då jävlar.. Jag hade allvarligt kunnat DÖDA! fy faaan

Detta skedde på "min" gård. Fick dock reda på de nu på efternmiddagen. så så så jävla hemskt!!
Mina katter har numer utegångsförbud. Hur kan man vara så GRYM????? 

Hemskt såna idioter får gå lösa !!!!! Måste vara någon som bor där och känner till tvättstugan,väl????
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Vilket as!
Stackars lilla kisse.

Jag tror inte de,el HOPPAS inte det. Någon med nyckel med de är många som har det 
Gör så ont i mig/oss.Så så fruktansvärt.
Hoppas den eller de får sitt straff på ena eller andra sättet som gjort det.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Har hänt en del på norrberget senaste tiden även mord , samt en trafikerad väg där folk kör fort och skog intill som lockar katter , hade själv en katt där i samband med att jag skulle flytta så brorsan tog den , den smet ut sen var den borta för alltid
Knappast ett kattvänligt område att ha katt ute på , på ena sidan en väg som det körs fort på och på andra sidan en hårt trafikerad väg där det körs fort på samt massor med (ursäkta) invandrare och barn och man vet aldrig folks syn på katter , finns ju både katthatare och kattälskare
tur man bor på landet säger jag bara och att grannarna välkomnar mina musjägare =) till o med så grannen inte behöva katt d mina håller rent där
GRRRRRRRR……!
Jag ser rött när jag för höra sånt här! Om jag fick tag i den skyldige personen så j*vlar anamma skulle jag "#¤"&#/#((/((%"#""!!""#¤?=##"&/)&¤ !
Om möjligt blir man ÄNNU mer upprörd när man läser kommentarer som denna:
"Så tokigt, tänker man inte på att det är en dyr maskin man förstör…"
Dock hoppas jag att det är någon hjärndöd ###### som bara skriver så för att provocera.
Men ändå!