Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 1017 ggr
PatrickRydman
0

Neph är på vift HEMMA IGEN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Neph, kastrerad o chipmärkt utan halsband. Vit med svarta teckningar på svans, rygg o ansikte, försvann sö 16 aug från Prästkragsvägen i Floda, Lerums Kommun. Förhoppningsvis bara på vift, men så här länge har han aldrig varit borta förut. Har någon sett honom eller tagit hand om honom?

Patrick 0733 561813

Sidentass
0

Oroligt när katter försvinner..antar att du kontaktat polisen..bra också att sätta upp lappar med bild på kissen…utlovas hittelön brukar det ofta sätta fart på ungdomar i letandet..

Hade min Bamse borta för flera år sedan..men fick hjälp att finna honom samma dag som jag satte upp en lapp med utlovad hittelön..

Håller hårt i tummar för att Neph snart är hemma igen!

mymlanbus
0

putt

PatrickRydman
0

Allt väl, han dök upp i morse, inte alls utmärglad och i gott skick. Precis före det att jag skulle börja göra stora annons/telefon och lapp-räden. Vi misstänker att han kanske snyltar hos någon annan. Satte upp en lapp igår vid lokalbutiken. Kanske någon har matat honom i god tro och sett lappen och sedan släppt honom hos oss. Vem vet? Har försökt sätta halsband på honom men det försvinner direkt. Kanske han bara behövde hitta sig själv…Skrattande

/Patrick

ksofia
0

Åh, va skönt att han kom hem.

mymlanbus
0

Så bra att kisse hittade hem igen :)

kattassen
0

Vad skönt att Neph är hemma igen. Lite obehagligt känns det när de är borta så länge.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

annebeate
0

Vilken glad nyhet denna lördagsmorgon!Glad

Sidentass
0

#3 Men så skönt att han är hemma igen..snyggingen!!

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Vad skönt med lite glädjande nyheter på förmiddagen.