Neph är på vift HEMMA IGEN
Neph, kastrerad o chipmärkt utan halsband. Vit med svarta teckningar på svans, rygg o ansikte, försvann sö 16 aug från Prästkragsvägen i Floda, Lerums Kommun. Förhoppningsvis bara på vift, men så här länge har han aldrig varit borta förut. Har någon sett honom eller tagit hand om honom?
Patrick 0733 561813

Oroligt när katter försvinner..antar att du kontaktat polisen..bra också att sätta upp lappar med bild på kissen…utlovas hittelön brukar det ofta sätta fart på ungdomar i letandet..
Hade min Bamse borta för flera år sedan..men fick hjälp att finna honom samma dag som jag satte upp en lapp med utlovad hittelön..
Håller hårt i tummar för att Neph snart är hemma igen!
putt
Allt väl, han dök upp i morse, inte alls utmärglad och i gott skick. Precis före det att jag skulle börja göra stora annons/telefon och lapp-räden. Vi misstänker att han kanske snyltar hos någon annan. Satte upp en lapp igår vid lokalbutiken. Kanske någon har matat honom i god tro och sett lappen och sedan släppt honom hos oss. Vem vet? Har försökt sätta halsband på honom men det försvinner direkt. Kanske han bara behövde hitta sig själv…
/Patrick

Åh, va skönt att han kom hem.
Så bra att kisse hittade hem igen :)

Vad skönt att Neph är hemma igen. Lite obehagligt känns det när de är borta så länge.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Vilken glad nyhet denna lördagsmorgon!

#3 Men så skönt att han är hemma igen..snyggingen!!
Vad skönt med lite glädjande nyheter på förmiddagen.