Rondellkatter har kommit
Jag vet inte om ni har läst om rondellhundarna som börjar sprida sig över Sverige. Nu har rondellkatterna gjort sitt intåg :-).
http://blt.se/article/820502_102-151-0-0/
Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Heja lilla Blekinge! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jättekul! Själv så funderar jag på att sätta ut en hund i någon av de knäppa rondeller vi har här! Strömstad har fått rondellhysteri. Lägg till sedan alla äldre norrmän som kommer och som tror att högerregeln alltid gäller….. Alltså, gäller faktiskt min egn sambo också…han är halvnorsk och att åka med honom in i en rondell, då önskar man att man hade ansiktsmask. Jag skäms. Han KAN inte köra i rondell!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hehe
Skulle man fota Östersund upp i från skulle det se ut som OS-ringarna fast i dubbel upplaga. Där är verkligen många rondeller.
Fast vi har inte sett några rondellhundar eller katter där.
Men det kommer nog
Jenna
…hiiii….hiiii…Mkt bra Blekinge, Karlshamn! Det var fyndigt och bra! Heja KRIS!!!!!
Soulway

haha hoppas det sprider sig, budskapet är ju solklart

Vad underbart. jag gillar tanken på både rondellhundar och rondellkatter. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vilken kulig idé!! O så fina dom var, Rondellmissarna;-)
Vi har nog lite av Rondellhysteri här i Sverige! Mycket mer än t.ex. Holland och Tyskland. Att pryda dem med Rondellhundar och katter var ett sällsynt uppiggande tilltag. Fram för fler galenskaper av detta slag. Kanske vi ska börja tillverka Rondell-Hittekatter? 100.000 stycken som fördelas från Ystad till Haparanda.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Bra då abbonerar jag på en
Bravo :-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Var kan man köpa rondellkisse? JAg vill ha!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#11 Det verkar som det är egen tillverkning som gäller. Något för de kreativa inom KKS eller Tigerharen att börja producera.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag såg en rondellkatt här i Kungsör nära järnvägstationen.
Den var jätte söt svart och vitt..