Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettannonsdiskussioner
Läst 1184 ggr
Kalli
0

Blocket-annons, någon som kan förklara?

Nu är jag osäker på om man får länka till annonser men kan någon med mer info och möjligen ett vänligare sätt att säga saker förklara för annonsören hur idiotisk hennes önskan är.

monsi
0

Oskyldig

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

monsi
0

Tror du hon går att tala till rätta?

Undrar om kise kissar inne eftersom hon poengterar så att den ska vara ute?Obestämd

Söt är katten i alle fall.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Imasy
0

jag har tagit bort länken då den bryter emot PUL.

Lena
0

Läs gärna våra skriv- och trivselregler där står precis vad som gäller.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Kalli
0

På vilket sätt bryter den mot PUL?

Kalli
0

*putt*

Imasy
0

Det är inte tillåtet att hänga ut någon annan vid namn mm. I och med att man länkar till en annons, som i detta fall ställer annonsören i dålig dager dessutom, hänger man då ut denne.

Ankie
0

men vad skriver hon då?

Kalli
0

Jag har full förståelse och respekt för att man inte tillåter att länka till annonser och jag protesterar inte mot beslutet att ta bort länken. Men jag ser inte hur det på något sätt bryter mot PUL och du får gärna förklara vilken del av PUL du stödjer detta påstående på?

Annonsen i sig handlade om en hona som såldes som utekatt samtidigt som ägaren inte ville att honan skulle steriliseras av den nya ägaren. Annonsen har dock ändrats så förhoppningvis har någon nått fram till annonsören. Glad