Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 1069 ggr
Hawknestgrove
0

Vad är det med folk?

HAr någon anna uppmärksammat detta och gjort ett inlägg, så kan ni ta bort det här. Annars, så sprid det!

http://www.gt.se/nyheter/1.1666000/hund-hittades-lemlastad-och-dodad

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

folk, är inga mänskliga känslor i en sådan varelsem fyyyy,, stackars vovve vad han måsste vart räddGråter

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

monsi
0

Sjukt!  fruktansvärt Undrar om hunden rymde eller de tog den.

Stackars stackars hund, ägare o hunden som överlevde.

GråterGråter

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

cala01
0

Är det resultat av psykvårdens kollaps?

Sidentass
0

Fyyyyyyyyyyyyyyy! Ord för hur jag känner finns nog inte..

Gråter

[GunillaR]
0

Någon har sagt att människan är det enda av rovdjuren som är kan vara ond. Följer ondska med intelligens………….? Fast är det så intelligent att skada andra levande varelser?

Man funderar…………Obestämd

Alexej
0

Skrikandes

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

catfoot
0

Ja, bara att inse..Vi är det absolut grymmaste varelsen på denna jord..vi dödar å misshandlar, andra arter  egna…Vi dödar inte för att överleva, bara av ondska…Jag skäms för min artGråter

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Bumbis
0

Det finns inte ord längre….jag tror hela världen har blivit galen. Gråter

mymlanbus
0

Gråter Bumbis, världen ÄR galen!

[GunillaR]
0

# 9 Något fel är det i alla fall, något som har gått mycket fel

Hawknestgrove
0

jag kanske är mossig, men jag har en misstanke, att ensamma stunder vid datorn och tvn för barn är stor bov i dramat. Ingen verlighetsförankring.

Sidentass
0

#11 Tror absolut att det ligger mycket i vad du säger!

[GunillaR]
0

# 11 - Det kan ligga mycket i detta. Ungarna sitter med dataspel där de slår ihjäl en massa och får poäng. Sen tittar de på Video där man kan puckla på varandra och sen resa sig upp och gå. Detta kan inte vara sunt och framförallt inte naturligt.

Förr byggde ungarna kojor, pallade äpplen och hade jätteroligt. Man behövde inga "aktiviteter" utan man hittade på själv. Det närmsta man kom våld var när man lekte "gårdskrig". Om man kom åt att peta på motståndaren med en pinne, då var denna "död". Eller om man lekte cowboys och indianer, så sade man "Pang, du är död" och så var det inget mer med detta.

Ungarna lekte utomhus!

Hennum
0

skrämmande. och stackars små djur. :(

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hawknestgrove
0

Ja och gjorde vi illa oss, så var det på riktigt, det gjorde ont och man fick åka till sjukhus och sy.

Jämför bara med min plastsonson. Ynk ynk om han skär sig i fingret då håller han på att dö…….

MEn att sitta och döda på tvsple eller kolla på film ,det är helt ok, såna grejer som inte jag ens kan se på.

JAg kan högst spela  Attack of the Sprouts. alltså mörda brysselkål

http://www.eyegas.com/attackofthesprouts/

Hawknestgrove
0

maggan47
0

visst är det fruktansvärt, och tror också på ensamma stunder framför datorn, med spel som går ut på att DÖDA, spel från 18 år, sitter småbarn och spelar, hur kan man bara göra så, tror tyvärr det är ungdomar, och inga vuxna psyk, som är boven i dramat, triggar varandra till hur äckliga saker som helst, nej, får gå in på Monsis tråd ett tagSkrikandes

Maggan47

Hawknestgrove
0

Eller MAggan, ta mina länkar här. Enkelt att spela.