Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 876 ggr
CharlotteK
0

Norrköping- Stockholm

Hej!
En liten hemlös, dräktig katthona ska flytta hem till mig i Stockholm nästa vecka. Hon får åka långt, ända från skåne. Problemet är att transporten endast är löst fram till Norrköping, sen blir det svårt. Jag försöker komma på det minst traumatiska alternativet för henne, möjligtvis vore tåg det bästa. Men huvudsaken är att hon kommer fram. Så om det är någon som åker förbi Norrköping 17/8 kring lunch kanske skulle kunna tänka sig att skjutsa hem denna lilla kattfröken?

essut50
0

Puttar upp..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Mison
0

När anländer missen till Norrköping? Jag kanske kan åka ner o hämta henne

Alla djur behöver någon som bryr sig!

CharlotteK
0

Tack för putten och svaret!

Det verkar dock som om jag fått tag på en bil, bara 10 min efter jag skrev inlägget som var en ren chansning..:D

Mison
0

Ok, pm:a gärna om det blir aktuellt igen. Jag har lite svårt att hänga med i alla trådarna…

Alla djur behöver någon som bryr sig!

CharlotteK
0
 # 4

Absolut. Jag är förvånad och förtjust över den snabba responsen! Helt otroligt vad hjälpsamma och omtänksamma människor är.

MariannE11
0

vad bra att det löste sej…tänkte just anmäla att jag o min sambo åker från skåne på söndag ända upp till Stockholm o lite lite till…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

CharlotteK
0

Tack snälla! Känns bra att det finns så många som kan ställa upp om något skulle gå fel!

essut50
0

Skönt att det löste sig….

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"