katt på landet
nu är jag tillfälligt hemma efter ca 3 veckor på mitt land…jag vånades innan hur jag skulle göra med min katt gullis..om jag skulle släppa henne vind för våg eller löplina ,men jag skaffade ett koppel och började gå ut med henne runt huset mm, och det har funkat jätte bra…och hon verkar tycka det är helt ok. härromdagen jick hon lite lös ,men jag jick bredvid henne…nu är vi som sagt tilfälligt hemma och här är hon alltid inne och hon är precis som vanligt…så vad jag vill säga är att det är inte fel att ha koppel på sin katt,,,,det funkar faktiskt

ja det känns så skönt, dessutom smyger det en räv omkring där .så det är ännu en anledning till att jag inte vill släppa gullis lös

Jag och mina kissar är precis hemkommen efter en semester tripp på landet där vi var kattvakt. Mina kissar går alltid ute i sele och koppel och nu blev det även sele när vi var inne i huset eftersom det finns ett kattlucka. Funkar hur bra som helst det enda man måste tänka på är att ha uppsikt över kissen eftersom de lätt fastnar och då olyckan kan vara framme.

fina bilder! Kul att se dig igen, Siberlina
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....