HAr någon en Barbiedocka?
Vi efterlyser en Barbiedocka. Den behöver inte vara snygg, men hel. PM a mig ifall någon har en att skänka. När jag fått dockan, så ska jag tala om vad den är till för!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Har tyvärr ingen sådan på lager. Nu blev jag nyfiken!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
hehehe! Säger INGET till nån förrän jag fått en!
Ska kolla med kidsen… återkommer :)
Jag har…=)
Vill du ha?
Kram
Ja jag vill ha!!!!
PMa r dig min adress, så får du givetvis portot!
Det gick fort!
Nu får jagväl säga vad den är till för.
Birgitta på KKS har en kontakt som virkar Barbiekläder. OCh undrade om det gick att sälja. Så självklart, så är de lättare att sälaj om man har en skyltdocka eller hur? Så jag frågae henne om hon hade nån , men icke. Då sa jag att jag slänger ut en förfrågan här. Så tack snälla Mamma L och så fort dockanoch kläderna kommer till mig, så lägger jag ur även virkade dockkläder på Tradera för KKS räkning!
men vad bra, har en annan fråga, någon som är bra att fixa bodys till katter, inget bra på det själv, behöver inte vara sydda eller något, bara funktionsdugliga
Maggan47
maggan, har du testat att klippa en socka?
Ni är så fiffiga!!!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Detta kan ni tacka Birgitta för. Hon skickar mig dockkläderna redan nu, hon är uppe i Stockholm och har dem med sig. Så det ska bli spännande!

#7 En body för bebisar kan också fungera, tror det är det vanligaste. Fast har man att göra med en späd flickekatt kan det krävas stl 44 som är för förtidigt födda. Jag har bara klippt hår för svansen när Tamlin behövt en (stackarn drog då stl 68 så han är ingen liten ynk precis)
har köpt en body st. 56, och klippt hål för svans, samt för tassar, men sitter inte bra i alla fall, är sådan där omlottknäppning, som jag har på ryggen, måste ju kolla sår, och den måste vara lätt att ta av, utan att behöva dra över huvud varje gång, förlåt nu stal jag tråden för dig Gunilla, fast du har ju fått din Barbie å andra sidan
Maggan47 med Beata, kolla in katterna på bodyn
Haha men var skoj idé!
Ett tips från mig, ni som har barbiedockor från 60-talet, skänk inte bort dem. Mina dockor från 1963, fick jag 2500 kr för på Tradera…Dockor från 70-talet och 80-talet kan vara värda att spara om de är i gott skick. Likadant med kläder från 60-talet, ett plagg kan gå för 300 kr, ett par skor för 500 kr.
ja jag tänkte som så, att jag vill enbart ha den hos mig som fotomodell. Givtvis, så när och om dockkläderna inte finns mer, så sänder jag tillbaks den! För som sagt, jag vet att gamla dockor i fint skick är värda pengar. Tänkte bara, att de kan få jobba lite under sin livstid också

Behöver du fler modeller så har jag några kvar 
Se där! Ja kasta dem för guds skull inte! Sälj dem!
Nu ska jag tala om, att jag fått hem de allra mest utsökta gulliga Barbiekläder……Så nu väntar jag bara på fotomodellen! NÄ, ni får INTE se bilder på kläderna enbart…..
putt
ha ha min mamma stickade barbiekläder åt mina på 70-talet, man kanske ska rota fram dem och se vad de ger på tradera. Fast jag blir väl alldeles sentimental om jag tar fram dem.
Har det ordnat sig med dockan? :)
nope, ingen fotomodell ännu i brevlådan….