Bo Hannersjö avsatt
Ifall ni inte redan visste ;)
Jag jublar och applåderar!!!!! 
Bra jobbat av övriga styrelsemedlemmar !!!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Toppen!
Läste han inten stadgarna innan han accepterade uppdraget? Vet han inte att alla katthem drivs av ideella organisationer?
Ven han vad det innebär med ett uppdrag i en förening? Jag tror inte det.
Mettan
Hehehe
Gött!
Inte en dag för tidigt. Det är väl för mycket att hoppas att karlsloken skäms.
HURRA!!

tack och lov.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

skriver som ovanstående: TACK OCH LOV!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Helt underbart och roligt också att Djurskyddet tagit till sig kritiken och förstår hur viktiga alla medlemmar är
.
Detta beslut är säkert inte grundat bara av styrelsen utan även alla djurvänner som protesterade genom mail och insändare. Nu fick det också bekräftat att katterna är viktiga för många människor.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
underbart!
Det var goda nyheter att den karlen har satt sin sista potatis inom Djurskyddet Sverige.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Som #11, skriver, är det ju värt mycket att Djurskyddet Sverige tagit till sig av kritiken och insett konsekvenserna på grund av Hannersjös uttalande!
upp som en sol, ner som en pannkaka, jojo, vad trodde han att han fått för post, och var framförallt, förnuftet segrade för en gångs skull, en sådan människa med såna synpunkter har helt fel post
Maggan47
Det är fortfarande ofattbar för mig hur de kunde välja någon in i styrelsen utan att kolla upp honom och hans inställning.
Där har Djurskyddet inte visat det minsta professionalitet. Stor skam!!!
Det enda som är bra att Djurskyddet nu för första gången fick ta officiell ställning till att de är emot avlivning.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Är Djurskyddet emot avlivning?
Härliga nyheter!

goda nyheter!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

goda nyheter!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
#16 tur då att de skulle tillsätta en grupp som skulle ta fram riktlinjer för valberedning, för oboy….. har deras valberedning klantat sig, även den borde egentligen bytas ut om de nu inte gjort det.
Man undrar hur han kunde väljas in. Man kan ju faktiskt kräva att en förening som säger sej skydda djuren och där medlemmarna litar på att så också sker, ska kolla upp vilka intentioner en tilltänkt styrelsemedlem har.
#22 det är där valberedningen klantat sig totalt. Stämman litar ju på att valberedningen gjort ett bra jobb när de presenterar kanditaten som i prinicp en stämma alltid röstar in.
Det märkliga är, att Djurskyddet i Bohuslän är emot TNR…….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....