Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 966 ggr
lilltasen
0

Hoppas han får ett långt straff

Man får även hoppas att han tappar tvålen varenda gång han duschar i fängelset.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5386719.ab

MammaL
0

Jag vill bara lägga in ett sanningens ord. Det må ha varit grymt men lägg ingen energi på att hata en människa oavsett vad dom gjort i sitt liv.

Då får han som han vill…folks ilska och energi.

Dessutom så kan man försöka förstå varför och kanske ligger det något i hans barndom som gör att han blev så.

Han såg ut som en vilsen själ…

Jag tror gud har en plan för varje människa och detta var just hans plan med killen att han skulle få leva i synd och få straffet för det.

Ljus och kärlek i en mörk och dyster historia. Lider verkligen med dom 19 katterna.

Kram!

annebeate
0

Verkligen avskyvärt. Det är alltför lätt att alltid hänvisa till något i barndomen. Förövaren ser på bilden ut som vilken annan tonåring.

Hawknestgrove
0

Håller med TS……..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kroppskultur
0

Han förtjänar vartenda år och vartenda påhopp han får i fängelset.

#1 vad skönt att leva i en sån värld som du lever i, skyddad. Finns inget förlåtande i hans barndom, alla människor har ett val, gud eller inte. Sånt är kvalificerad dravel

lilltasen
0

#1 Det finns många som har haft en svår barndom som aldrig ens skulle få tanken att begå något så avskyvärt som den här personen gjort. Så det där att man ska försöka förstå håller jag absolut inte med om.

MammaL
0

#4: Det där var totalt onödigt…du vet inte vad jag har varit med om. Man sitter inte och önskar andra lidande och smärta. Jag lever inte skyddad. Jag har varit med om det mesta tyvärr så öppna inte munnen innan du vet.

Sitter du och önskar andra lika mycket lidande så är ju du lika elak som killen…

#4: såg vad du skrev innan du ändrade inlägget och det var att du sa: Den dagen du blir utsatt för övervåld så kommer du att bla, bla, bla. D.s

Mitt svar var på ditt första inlägg…

Kroppskultur
0

Jag går inte runt och flår djur eller skadar människor och du vet lika lite om mig, så just nu kastar du med dina egna uttalande sten i glashus

MammaL
0

Jag vill inte ta disktussionen om mig eller dig tråden handlade om vad hon tyckte om hans agerande och jag skrev vad jag tyckte…

Jag tycker som jag tycker och du tycker som du tycker.

Alla har rätt till en åsikt.

Men för den skulle kan inte du sitta här och önska andra att bli utsatta för övervåld.

MammaL
0

Lämnar diskussion med andra ord och önskar:

Ljus och kärlek!

Kram!

Sidentass
0

finner inga ord för hur jag känner för folk som ger sig på oskyldiga små djur..eller oskyldiga människor..sen, hjälper det ju ingen att man sitter är o känner hat, men jag har så länge jag minns känt mej folkilsk när man får ta del av sådana här saker..

Arma..stackars..små djur…tröstar mej med att dom har fått ro och frid nu bortom regnbågslandet..

liinah
0

Finns inga ursäkter för sånt här beteende, håller med dig ts - hoppas på ett långt straff!

Synd att vi i Sverige inte har lika hårda straff för djurplågeri. Eller ja, hårdare straff ö.h.t.

TereseE
0

Anledningen till att många har fått upp ögonen för djurplågare tror jag är att man sett många fall där förövarna eskalerar till att göra samma grymma saker med människor. Och nej, jag menar absolut inte att det är bättre eller okej på något sätt att vara grym mot djur!

Och nej, det finns inga ursäkter i världen…

Bumbis
0

Det är ju klarlagt att psykopater plågar smådjur innan de börjar med att skada/mörda människor.

catfoot
0

Läser inte om denna idiot..Räcker att läsa inläggen så förstår jag att, detta får mig bara så arg, å är för tillfället arg ändå på sk, djurvänner…Ja, finns inget försvar mot vad människor gör mot djur så dom plågas..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....