Hur tar man bort sitt nick?
Alla vet ju ändå vad jag heter, i alla fall de flesta…
Helen
Jag har varit inne och tittat bland funktionern och funnit att det inte verkar finnas någon sådan funktion.
Jag får ställa frågan till våra "chefer".
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag är ingen chef. Men kan svaret än¨då :-)
Det går inte att byta nickname. Då måste man göra ett helt nytt.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Var inne o letade bland inställningarna förut men hittade faktiskt ingenting om nickbyte tyvärr..fick dock reda på vad du heter irl via detta..det har du säkert skrivit tidigare..bara det att man inte tänkt på det;-) Hoppas att du får hjälp med nicket framöver!
Lizette/Sidentass
Hade för mig att man inte kan ändra men jag tänkte att jag frågar ändå….då får väl nicket stå kvar, men jag tänker använda mitt eget namn. Just nu ligger Milton i min famn, inlindad i mitt täcke så att han inte ska ramla ner. Jag frös och lindade in mig och det kunde han ju inte missa. Purr purr låter det nedanför mig…myyyyyysigt.
Helen
#2 Tack för svaret ÅsaF då vet vi hur det ligger till! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tror man måste rega om sej om man vill ha ett nyt nick.
Har för mej att jag läst det någonstans
Jenna

haha, Jenna_Gun, du har helt rätt. Man måste regga om sig. Ungefär det jag försökte förklara i #2, fast du gjorde det på färre rader än mig ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars