Back in business igen;.-)
Nu så är jag igång med att packa, beställa biljetter o donar lite inför Örebro-resan imorgon.
Ska hälsa på min pappa och hans Zazza-kisse under några dagar..tar med mej kamern o plåtar henne under tiden..
En bild på skönheten, som far och jag har delad vårdnad om:-)
Oh vilken fin kisse hon är lilla Zazza. Ha en trevlig resa Sidentassen :)

Så var man hemma igen efter ett par dagar hos min pappa o hans misse.Örebro hade fint vårväder att bjuda på..och min far blir så glad när man kommer dit. Zazza är hans allt idag..han säger flera gånger om hur mycket hon betyder för honom…vi har pratat om här hemma, att han kanske skulle må lite bättre av att bo på ett service-hus där det händer lite mer på dagarna, men att han skulle skiljas från Zazza är helt otänkbart…En färsk bild på tjejen…tyvärr hade pappa fått en *tokidé* att ha varit framme o klippt bort en massa päls..men strunt samma..allt klär en skönhet;-)
Nu ska jag sitta en stund o kolla igenom trådarna vad som hänt här…mycket hinner att ske i cybern när man varit off ett par dagar.
Välkommen hem! 

Välkommen hem :)
Ja välkommen. INte gör det något att klippa väck lite päls så här när våren är på G…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Välkommen tillbaka..Vissa service-hus får man ha katt med sig..Där jag jobbar har ett par en katt som personalen sköter om..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Välkommen hem ! Fin kisse zazza är

hoppas nu har hafft det riktigt bra, Jag tar fram saxen med nu till våren och klipper i pälsen på Miss, spelar väll ingen roll, bättre det än tovor, och Miss HATAR borstar och kommar, då gillar hon saxen bättre,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Tack vänner för era hälsningar:-)
#8 Ja, tänk om vi kunde hitta ett sådant service-hus..det vore nog det bästa för min far idag!