Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 508 ggr
[Daisy-Moa-Elsa]
0

En fundering över trådar

Ena dagen kan man både läsa och skriva i vissa trådar, nästa dag är de stängda för en….hur kommer detta sig?

Puma77
0

Är det ngn speciell du tänker på?

//Pia

Lena
0

Du får nog utveckla frågan lite. Förstår inte riktigt vad du menar? Tänker du på låsta trådar eller får du felmeddelande när du skriver ett inlägg?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Icna
0

Jag försökte också gå in i en tråd nyss jag skrivit i men då var det plötsligt låst för mig, och det har hänt förut. Nu var det tråden som handlade om dv borås fd ordförande.

Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Exakt #3 den tråden. Hade skrivit i den och nu får jag inte kika i den. Samma med en som heter "Honkatter" skriven av CALA för ett tag sen. Men de finns i listan för "mina inlägg" men jag får inte gå in på dem…skumt

Alexej
0

PMa er.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Den tråden har vi varit tvungna att ta bort då den bröt mot PUL samt vett och ettikett i övrigt. Vi har helt enkelt fått in en anmälan mot den.

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

#4 Tråden som Cala hade skrivit är borttagen på TS begäran.