Nästan klappat Stina
Efter att ha bott i samma hus som katten Stina i ett och ett halvt år gick det i går att nästan klappa henne. Jag lyckades stryka handen två gånger över hennes rygg!! Hon har i och för sig sovit i fotändan av min säng sedan ganska länge men att ens peta på henne har varit omöjligt.
Alltså man blir ju bara så glad över alla framsteg en skyggis tar. Det låter som ljuv musik.
Kan bara gratulera.

Vilken härlig nyhet! Man blir ju så oerhört glad för varenda framsteg som sker..:-)
Grattis! 
Längtar efter den dagen jag får klappa min lilla söta Alfredo! Har haft honom i ett år och tre månader nu…
Marga, vem vet vad som händer, när dina humlor kommer då kanske han blir lika foglig som den slöa fotomodellen…. PSt, bytt bild nu…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
om du INTE har fri tillgång på mat kommer hon forttare att ta kontakt.

GRATTIS! Underbart att få klappa en skyggis!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Grattis! Härligt att höra!
Maria
Kastrerad och id-märkt är Stina sedan länge. Jag lyckades lura i henne p-piller ett tag men sedan lyckades jag fånga henne i kapprummet och ta henne till veterinären. Ingen höjdare med en okastrerad skyggis om hon skulle råka smita ut.
# 6, ja vem vet
. Men surra och flyga omkring är han rätt bra på redan den pigge lille rackaren, det är ligga still och låta sig klappas han har problem med…
Hoppas du inte tog illa upp. Esther är jättesöt men ingen bra hummelsäljare, åtminstone inte på första bilden som låg uppe…
Pengar för humlorna skickas i morgon..
Vilket framsteg! Sådant här är obetalbart! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"