Vad pysslar ni med?
Så alla kattälskare, vad pysslar ni med, förutom att umgås med era katter? Själv jobbar jag på ett gruppboende för människor med funktionshinder, jobbar också som projektledare för www.mediaboom.karlskrona.net src="http://katter.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" /> en tidning som görs av tjejer och killar md olika funktionshinder. Och så arbetar jag med en tjejcirkel och läser handikappvetenskap på högskolan i Kalmar. Tycker om att vara med min sambo, mina vänner och syskonbarn. Älskar shopping och resor!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag jobbar som projektledare inom äldreomsorgen i stadsdelen Majorna i Göteborg. I mitt uppdrag ingår att utveckla stödet för anhöriga samt bygga upp det frivilliga arbetet i stadsdelen. Kom tillbaka till Sverige i våras efter att ha bott i Amsterdam i nästan 4 år. Min sambo är från Nederländerna och har nu precis flyttat till Sverige. Vi bor i den lilla byn Alvhem 4 mil norr utanför Göteborg. Intressen förutom katter är fotografering, film och min favoritstad är Venedig.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vi har en egen liten firma, med betoning på liten, som sysslar med inspelning av musik. Min del i det hela är en sagoproduktion, ingen lysande business, men i alla fall kreativt arbete! Tyvärr drabbas jag av alla nerdragningar inom barnomsorgen som köper mina "produkter"…
http://web.telia.com/~u92108870/
Familjen består av mig och min man och våra…snörvel…utflugna pojkar. (snörvlets förklaring är att vår 15-åring precis flyttat till Växjö för att gå gymnasiet där)och så våra fem missar, varav tre har hittekattsbakgrund!
Så det är vad jag pysslar med!
Cammo