Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bilder-filmklipp
Läst 860 ggr
[LucyInTheSky]
0

Bilder: För tjock för klätter väggen.. Ruu..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ruphus mår bra och lever gutt här i lägenheten och har upptäckt världens bästa sovplats! Vår egen gjorda klätter vägg med kartonger att sova på och gömma sig i. Han har förut inte varit intresserad av att klättra där. Bara dom små som legat där och sovit. Men nu är Ruu på G..

[LucyInTheSky]
0

Ja om man väger lite som lilla Ruu gör kan man vakna på det här viset..

[LucyInTheSky]
0

Men oj så gutt det blev! XD

[LucyInTheSky]
0

Min dumma lilla kisse <3 Kärlek!!

Alexej
0

Jättefina bilder:) Ruu har tydligen hittat ett jättebra hem!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

Men Ru då! Flört Har du kraschat boxen?! Flört Vad du är rolig! Det ser ut som att du mår bra där i lådan. Glad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Fagddu
0

Vad skönt han ser ut att ha det. Och om du frågar honom så beror det säkert inte på att han är tjock, utan helt enkelt på att han har värmt upp kartongen, och försvagat den. Det är helt enkelt sånt som kan hända även den bäste. ;)

huskatt08
0

Skrattande härliga bilder… min ena tjej gjorde likadant i höstas när jag höll på att flytta, hade sex sju kartonger staplade och där låg hon jämt…den andra missan klarade inte av att klättra upp så du må tro hon blev lite putt Cool

destiny
0
[LucyInTheSky]
0

Han är som en annan katt nu än när ha kom till mig.. Han leker och busar, klättrar och flänger.. Små katterna har väl livat upp honom lite tillslut.

chigak
0

Underbara bilder på söt kisse. Kyss

Simson
0

Ruu: Det är inte du som är tjock som matte försöker få det till. Det är matte som köper veka kartonger som inget orkar! Flört Eller hur?! Skrattande

icansson
0

härliga bilder o så fin katt

Puma77
0

En välmående kisse som lever livet. Kan inte bli bättre:))

//Pia

evamojje
0

Dålig kvalitet på lådan säger jag för Ru ser bara snygg och kurvig ut ;-)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

[LucyInTheSky]
0

XD Självklart är det mattes fel! Måste se till att köpa hållbarare saker.. Flört

Puma77
0

Ja det där går ju inte.

//Pia

[LucyInTheSky]
0

Tänkte köpa en kattbädd eller liten hundsäng i tyg och sätta upp där istället.. Det kan nog bli mysigt.

mymlanbus
0

Så fin han är "lille" grabben Kyss

[LucyInTheSky]
0

Japp nu har tak nummer två rasat.. XD Vi får tänka om lite.. Inga papperskartonger..

Hawknestgrove
0

Så rart! HAr han blivit lite tystare? ÄR det så att han får massa god mat?HAn ser verkligen urgullig ut! Det är ju en sån snäll katt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[LucyInTheSky]
0

Han är tystare, inget skrik om nätterna.. *ta i trä*

Han har fin fint foder lilla Ruu XD, RC indoor. Men sen händer det kanske att det slinker ner en liten skinka bit vid frukosten ibland =)

Han är en jätte go kisse.. Han är alla i trapphusets favorit.. Alla stannar och pratar med honom när vi är på väg ut. Han är en liten söt-nöt

Hawknestgrove
0

Ja och glöm inte mitt löfte till er, när ni fixar balkongen!Skrattande

Simson
0

Han behövde bara tala om för huset att han flyttat in då?! Lika som min Atos. Han har också slutat skrika på nätterna. Indy har slutat försöka ta sig ut genom brevinkastet på nätterna också. Inflyttningsbekymmer troligen?! Glad

[LucyInTheSky]
0

Ha ha, ja jag hoppas det bara var det.. För grannarna vet absolut att han flyttat in.

Simson
0

#24 Ja det vet våra grannar också. Mest pga av alla skyltar på dörren men jag insåg att de hördes när jag stod nere i källaren och hörde grabbarna uppe hos oss på femte våningen. Bakom stängd dörr också! FörvånadSkrattandeSkäms

Jenna-Gun
0

Så stilig kisse du är Ruu

[LucyInTheSky]
0

Nemo hjälper Ruu att ha sönder lådan ännu mer XD

Det är nu riskabellt att sitta i soffan under hylla.. =) Den buktar ut läskigt och vem som helst kan få en Ruu i huvudet.. Men det verkar vara favorit platsen. =)

Hawknestgrove
0

HAHA! Här har jag fått sträga order från husse nu, att nu MÅSTE Esther banta. Så jag får dra ner hennes matranson. Ok, det blir ju lite billigare, då hon äter apdyra Hill´s Z/D……

Puma77
0

#27 ha ha så sött.

//Pia

[LucyInTheSky]
0

XD Ruu och Nemo är ett mycket goa ihop.. Ruu och Melvin är inte lika bra kompisar.. Men Melvin bestämer här hemma och Ruu har inte satt sig upp mot honom, utan bara föll in i ledet liksom.

[LucyInTheSky]
0

#28 Stackars lilla Ester =) Ruu är ingen stor ätare alls egentligen.. Han äter knappt inget jag "bjuder" honom på (här skämmer vi inte bort katterna Skäms) Köttbullar, korv, ost.. Nej tack.. Det enda som han smakar på är skinka. Sen är det torrisarna som gäller. Melvin är tvärt om.. Han skulle nog kunna äta allt.. Nemo med men han är snällare i sättet, sitter snällt och väntar på en smakbit. Melvin kan komma flygandes och hamna mitt i tallriken om man inte aktar sig.