Överraskning i brevlådan igen.
Det är bra med tomtar :)
Kanske att det kommer fler paket? 
Men vad snällt av den som skickat sakerna! Bra med tomtar som värnar om hittekatter! :) Det gillar vi skarpt här på sajten.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Älskar paket
//Pia
Ja och första kortet på tradera gick till essut. Undrar om hon fått det än. Vägde det på skoj när jag skulle skicka det och kan ni tänka er att kortet vägde 40 g.
//Pia
Ska du ut med flera kort på tradera Puma? 
Finns det önskemål om det?
Har en del klara som jag visat innan i en av pysseltrådarna. Just nu ska jag göra ett till Simson men vet inte hur hon vill ha det så jag hoppas hon hojtar till. :)
//Pia

Hojt hojt!
Jag tar gärna en hojt! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#7. Jaaaaa…. vill skicka ett fint kort till min moster i Malmö och dina är så himla tjusiga ju… har sett dem i pysseltrådarna
*dreglar*
Priset sattes ju egentligen på 50 kr och det visar sig att de väger en del 40 g det essut vann och det är 12 kr i porto. Vet inte o det är ett bra pris????
//Pia
Simson du e knäpp. Jag skrev i pysseltråden men kopierade det i ett pm så är det lättare för dig att hitta (antar jag) *fniss*
//Pia
Nej, jag tycker att ni ska ta mer betalt, det är ju ett hantverk Pia!
Men 50 kr är mcket för ett kort även om det är hantverk. man vill att folk ska kunna köpa dem med;)
//Pia
Kan du inte lägga ett på "vårt" auktionsforum då?
så man får bjuda ordentligt!
#4 Tack Pia..
Kortet har kommit fram, jätte vacker..Du kunde ha tagit mer för korten dom är ju handgjorda och snygga…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ska se vad jag kan åstadkomma;)
Visst är de fina essut, och väger en del:)
//Pia
Räknar du materialet är det säkert i den prisklassen bara för det, sen är det ju din tid och engagemang…va inte så tjejig o undervärdera korten 
#17. Håller med dig :) varför är det så svårt att ta betalt ordentligt för fina saker?!
Jag är sån med allt jag gör 
//Pia

Pia kan jag skicka smycken till dig???
Du kan ju sätta ut det på tradera?

#19 Det är ju en jättebra idé i #19! Jag har massor av smycken som jag aldrig skulle få för mig att använda (presenter från människors resor som jag fått). Det betyder ju inte att de är dåliga eller inte skulle passa någon annan. Är det något som du är intresserade av att sälja om jag postar dem till dig? :)
Skicka ni bara för det går även att använda som dekorationer på kort mm. Har fått en de tidigare som ska återvinnas men min smyckestillverkning har inte funnits tid till men som sagt används sakerna på kort också. Andra går att lägga ut på tradera som de är och även på insamingsforumet:))
//Pia
#23. Nu var jag snabb 
Jösses
//Pia
Pia!
Du måste lära dig att värdera dina saker högre! Precis som med katternas status, höja din egen :) (dålig liknelse, men i alla fall, du vet vad jag menar).
/M
Ja men på Tradeera är det utgångsbud. Ligger man för högt, så kostar det i alla fall i relation till det bud man lagt upp. Därför är jag lite försiktig med att lägga buden högt. Desto roligare när priserna trissas upp. MEn på Tradera så var det tydligen inte nån skjuts på de vackra kortet. KAnske jag la de under fel rubrik?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puma, fått frimärkena av mig? Sände dem igår.
#27. Var inne och skulle lägga bud där men så var det några andra kissar som behövde en peng i samma veva… så jag glömde :( men jag är jätteglad att det kom en ny chans… jag älskar verkligen de här korten som Puma gör! 
Inga märken idag, ingen post alls. Möjligen imorgon.
//Pia
Snygg logga Puma! Va duktig du är!
Älskar att småpilla
. Tack
Den är väl ganska lik.
//Pia
Du är verkligen superduktig Puma!!! 

Supersnyggt!! Imponerande! Härliga du! 
Ja visst räcker det med "En pojke"!
vad ni är snälla 
Men då hoppar jag ut i köket igen i allt kaos på bordet och fortsätter, en ny liten idé ploppade upp så jag måste kolla hur det kan se ut i verkigheten. Älskar att göra kort i lager på lager därav väger de en del:))
//Pia
Ja, hoppas verkligen att det kommer fram. Det var fem häften frimärken. Tyckte att du hade lika stor rätt till dem som jag.

Vilka händiga, duktiga människor och goa tomtar det finns!!! Rosor till ni, duktiga rara själar!
Inte är det väl julafton redan????

Vilka snälla människor det finns..
Simson har dina saker kommit?

Ja mina saker har kommit. Min kropp orkar inte gå ut i industriområdet ännu. 
Gunilla, de kommer nog. Ibland så känns det som om posten inte delar ut alla dagar så imorgon.
Simson, vill du veta ngt
*fniss*
//Pia
Kortet är klart Simson men kort kommer senare. Batteriet i kameran var urladdat så jag får ladda det en syund.
//Pia

Gulle dig!!! 
Nja säg inget förrän du sett det. Du kanske inte gillar det. Fick ju använda lite blått i också.
//Pia
Nyfiken är jag :)
Oh vilken fin!!! :)

Puma! GRYMT SNYGGT! Blir inte mottagaren glad över det kortet slår jag henne! Nej skämt åsido…de kommer att älska kortet! Puss på dig! 
Så bra simson att du gillar det. Det är ju ett dubbelkort så det finns gott om plats för att skriva i.
Nu kan jag andas ut, har varit lite nervös. Pust.
//Pia
Så himla duktig du är Puma! Snacka konstnär alltså 

Puma: Nu gråter jag över att du är så snäll! Det känns så gott i hjärtat!
Va???? vad har jag gjort nu?
Du frågade om jag kunde göra ett och det kunde jag. Inte behöver du gråta vännen.
#51 Ja jag gick ju konst och form på gymnasiet också även om jag inte är någon hejare på olja och sånt så fick man ju pyssla en del:))
//Pia
#53. Min äldsta dotter gick bild och form :) hon älskade att måla förr, numera skriver hon bara… men hon gillade skolan :)

#47 Men du milde så duktig du är!!! Bara såååå snyggt!!!

Vad mycket fint pyssel du har där Puma. Ska göra en liten sortering här så snart jag har tid och sen skickar jag också. :)
Och dina kort är verkligen superfina. Och himla personliga. :)
#47, du är som mig, har också svårt att göra saker på beställning…skönt att höra att det finns fler…
Du är verkligen kanonduktig Puma, och vilka snälla vättar som skickar presenter titt som tätt!!!
#56.
vilka söta
Denna gång vet jag nu vem tomten är. En mycket snäll tomte må jag säga som bidrar med så mycket.
Puss och kram
//Pia

#56 Men du milde..så mycket fint..vilka snälla änglar det finns på denna jord..o du som är så händig o duktig får säkert stor gläjde av hela härligheten:-)
Apropå presenter.
Gunilla skickade ett kuvert till mej med medlemskortet till
Kattkedjan.
Brevet kom medan jag var i Umeå. Så min man lade det på bänken i köket. På natten vaknade han av att det var ett oherrans liv i köket.
Två av våra katter hade fått ner kuvertet på golvet och jagade det runt runt.
Trodde Gunilla preparerat brevet med kattmynta men hon nekar till det. f*n trot hihi
Trodde inte mina katter kunde bli så galna.
Ha ha säkert. Skulle inte förvåna mig heller. Fast iof jag har blivit anklagad för att ha preparerat en skylt med kattmynta fast jag inte gjort det *fniss*
Katter säger jag bara.
//Pia
Den kissen är alltid söt.
Mitt barnbarn har flera
plagg med den kissen på

Underbart med tomtar i februari!
Så duktig du är att pyssla Puma77.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Men Puma… vilken ursnygg Hello Kitty
LOVE IT!
Tack
Måste bara säga att idag fick jag också ett paket med en massa myntamöss som chigak har skickat. Att man kan bli så glad
//Pia
#65 Inte bara barn som har kläder med Hello Kitten på.
Jag har tjocka Hello Kittens strumpor, jätte sköna är dom..
Pia du är så duktig på allt du gör tycker jag. Nu är jag klar med 10 kattungar..Hurra..
#70. Bombadera mer snälla Puma! 
Ohhhhh, lilla Kitty
och jag som ska bli farmor till en lite pojke, förresten kan inte pojkar med ha Hello Kitty på sig? 
Vilket fint kort Puma, älskar, älskar, älskar igen :)
P.s. Jag har fått en jättefin WACOM ritbräda, så det är visst någon som tycker att jag ska rita igen :) En ängel kom även till mig och sa: varsegod en A3-fotoskrivare och en fin scanner
så visst finns det tomtar och änglar :)

Det är tydligt att änglarna har tomteskägg i år!
Underbara är de i alla fall!!
Ha ha busiga myman du är knasig.
Inte illa av "den" tomten eller ängeln må jag säga. Wacoom ritplatta har jag med. Är kanon när man fxar och donar med kort och ska göra skyltar t.ex.
PS Finns en Hello Kitty i blått:)) Men den har jag inte testat än hur den skulle bli.
//Pia
#69. Dina kattungar, ska de ut på Tradera?
En kompis var här och såg dessa, så jag lovade att fråga i alla fall :)
#74 Japp Gunilla kommer lägga ut dem sen så håll utkik:)) Får dem troligen nästa vecka.
//Pia
#75. Ska hålla noga koll! :)