Någon som vet...
Det tror jag inte är något problem för jag har sett annonser där flera gånger från Katthem.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Jag vet att KKS bland annat lägger ut sina kissar på blocket :) så det ska nog inte vara några problem
Maria

Varför skulle det inte vara tillåtet? Det är väl ett bra sätt att sprida att det finns katter till personer som verkligen vill ha dem? Kontrakt kan ju utformas i vilket fall.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Jag tror inte att det INTE är tillåtet. Det var bara jag som blev nekad som försökte tigga mediciner. Men det är ju läkemedel…. hahaha jaja, ge mig handbojor då, det var värt ett försök, men då vill jag jäklar i mig ha rosa fluff på handbojorna. Nån stil måste man få ha…
Prova lägg ut annons. Blir den inte godkänd får du ett mail från blocket..-.
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Jag har haft annonser ute på blocket, dom har inte protesterat..utan jag fick veta idag att Djurskyddet Sverige hade nån paragraf där det inte var tillåtet att sälja djur från katthem å djurskydd på detta vis…Då kunde ev. bidrag dras in för det stället…låter mysko, men man vet ju aldrig hur det är…
Maila direkt till Djurskyddet och kolla upp det! Skulle också vilja veta deras svar.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Har du fått något svar?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

..Varför kan man undra../Catfoot