Hittekatterna Pengla och Pralina
Ni har kanske tidigare läst att jag har skrivit om en kattmamma och hennes unge som vi hittade i en lada. Vi fångade in katterna och lämnade dem till Katthemmet Kompis i Nybro där de nu får mat, vatten och kärlek. Jag och min sambo hälsade på där i går och självklart passade jag på att ta kort på ungen Pralina. Tyvärr verkar Pralina äta väldigt dåligt och hennes mamma har inte gett henne någon mat, så en annan katt, som heter Tiffany, har fått bli hennes extra mamma. Pengla kunde jag tyvärr inte ta kort på eftersom gömde sig i sin koja….Men jag hoppas att hon kommer fram en dag!
För er som har missat min story om dessa underbara kisar, spana in min dagbok!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Så oerhört söt hon är Pralina, bra namn för det är här handlar om det mera sockersöta man kan tänka sig. Hoppas verkligen hon äter upp sig och blir riktigt stor och stark. Skönt att veta att hon har det tryggt och bra på det fina Katthemmet Kompis! Ett mycket bra jobb ni gjort som fångat in dem Engla!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Mums vilka söta karameller
Å vilken sötnöt!!!! Hurra för dig som räddade!!!!
Evangeline
Namnet var ju givet på denna sötsak. Lycka till i livet Pralina

Senaste nytt om Pralina. Maritha på Katthemmet Kompis ringde mig ikväll och berättade att Pralina har fått ett hem! Jätteroligt för Pralina. Jag håller alla tummar i världen på att hon får det bra. Kommer att sakna henne jättemkt, men har redan fått namn o tfn på hennes nya ägare, så att jag kan hälsa på. Visst är hon söt? 

Sötnosarna Gerbera och Pralina!
#6 Jättebra nyhet att Pralina fått ett nytt hem! Hon och Gerbera är båda underbart söta katter! Hoppas nu även Gerbera får hem snart.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena; Ja, det känns skönt, även om jag helst av allt hade velat ha henne själv, men vi får väl köpa en herrgård så att vi kan ta in fler katter….

o,vilka sötnosar jag blir så glad att i alla fall en fått ett nytt hem dröjer nog inte tills nästa får ett hem…