Sånt händer bara mig....
Detta är otroligt. Som ni vet, så sålde jag ju mina kattflaskor på Tradera förra veckan. Två stycken packades i identiskt lika kartonger för vidaretrasport med DHL. JAg skrev på kartongerna, vilken färg det var på flaskorna och var väldigt noga med, att hålla isär fraktsedlarna och paketen. När jag väl lämnade in dem och betalade, så sa jag dessutom till tjejenn i kassan, att var nu noga, så du skickar rätt flaska till rätt person!
Vad tror ni hände?
Om något kan gå fel, då går det fel för mig……..
Så mitt adrenalin sköt i höjden och jag fick ringa både DHL och butiken där jag lämnade in och gav dem en utskällning efter noter. HAr bara hört av den ena tjejen, tänk nu mardrömscenariot, att den andra flaskan är sönder… Skulle inte förvåna mig…….
Why ME?????????
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Typiskt, ska det jävlas, så ska det jävlas.
Vad var det för färg? Jag har en turkos och tre "vinröda" om du behöver skicka nytt….
Du menar väl de som varit vin i?

verkloigen otur, men har du märkt dem så är det i allafall inte ditt fel, hoppas det löser sig så alla får rätt flaska
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vilka mysiga flaskor.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Ja och de snälla köparna har ju betalt bra för dem och jag har ju redan delat ut pengarna till Crisse, Kusten och KAttkedjan.
Vilken otur du har Gunilla. Hoppas det går att rätta till.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Men vad trist Gunilla…vad skönt då att du fick bli glad idag också..i tanke på dom myckna frimärkena!

Trist att det alltid ska bli fel, speciellt när man är noga med att märka dom också!
Maria
Oj, har det funnits så många färger???
Jag som kastat några till återvinning under åren….
skäms…
Jag tror att det är nummr ett som jag har tre av, svårt att säga med ljuset och så..den är mer mörkröd. Och så har jag den turkosa.
Vill du att jag skickar några till dig? Pma. adressen i så fall.
Var kan man införskaffa sej dessa flaskor?
Ja jag säljer dem jag har haft på Tradera. Det är samlarobjekt. Om du söker på HAppy Cat, så finner du! ÖVerlallt
Bumbis JA TACK! JAg betalar portot!
JAg PM:Ar dig min adress. För det sista jag vill ha,är dåligt omdöme på Tradera.

Vad heter du på Tradera, Gunilla?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis