Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 666 ggr
Debattia
0

Hund lämnades att dö !

Snälla! Skriv på namninsamlingen för att Lucy´s fodervärd ska få djurförbud! Så polisen tar upp ärendet! Enl. uppgifter så har kvinnan redan ny hund! Och sänd detta vidare!

http://gd.se/nyheter/gavle/1.489906

lista: http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=2683

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

VikkanSpike
0

hon har tydligen hund från samma förening vilken jag adopterat min ena hund från :(

Jenna-Gun
0

Finner inga ord som lämpar sej förskrift.

Jenna:(

huskatt08
0

Finns redan en tråd om Lucy här….under #skriv på viktigt#

är jättebra att så många som möjligt skriver på.

Alexej
0

2191 namn på listan…Kanske dags för polisen att gräva fram anmälan?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MagicPaws
0

#4 Men dom tyckte den var i balans när ingen arbetade med fallet… visar tydligt hur lite djur värdesätts av myndigheterna när det kommer till kritan.

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Sidentass
0

Vad är det för s.k. folk…tviiiii!!! Finner helt enkelt inga ord…:_(

evamojje
0

jag bloggade om Lucy förra veckan för jag vart s ledsen över hur hon hade behandlats. Fick lite info genom andra artiklar, bloggar samt ägaren som hade Lucy ute hos fodervärd.

Kolla in bloggen här

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

MagicPaws
0

Man blir så dj*vla arg på sånna människor som lämnar sina djur att dö en så plågsam död. Men inte är det ett dugg bättre med poliserna som säger: Det ligger i balans nu, ingen jobbar med det, säger Kenneth Andersson på Gävlepolisen.

De kan ju fan inte bry sig om djur ett dj*vla dugg!! Förlåt att jag svär men jag blir så otroligt arg… måste försöka behärska mig.

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

catfoot
0

Bara gråterGråter..Orden jag vill skriva får inte synas här..Så jag avstår..Å gråter ännu merGråter

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

mymlanbus
0

Gråter