Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 3725 ggr
Naquita
0

hjälp katterna!(traderaauktioner)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=243516&listtype=1

direktlänk

HJÄLP MIG HJÄLPA KATTERNA

De medel som kommer in går direkt till Sturkökatterna!

Naquita
0

Putt putt:) det kommer regelbundet komma upp nya auktioner när några avslutas om ni inte vinner det ni vill ha:) Undrar ni över något är min mail emma@kks.nu

lilo-nova
0

Är det du som gjort dem??? Häftiga saker!

Lena
0

Oj vad mycket trevliga saker! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

#3 och det kommer mer:) sitter på jobbet och hade inte tillgång till alla bilder osv. Så nästa omgång autkionr blir det mycket mer=))

lilo-nova
0

Okej! En fråga kan en kattunge dricka vanlig välling som man ger till barn eller??? Vad ska man ge om man inte har något hemma till en sån liten mitt i natten???

MariannE11
0

majsvälling gav jag till mina….minns inte om den var helt laktosfri eller "bara" låglaktos…Nestlé var märket TROR jag…..man kan säkert göra egen åxå…..tror inte att du ska ge vanlig barnvälling…

tror du menade att lägga detta i annan tråd…….så jag svarar där åxå…..

*på väg till sängen*…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

lilo-nova
0

#6 Det är en som fått in en lite kattunge ikväll här på fokus! Hon undrade vad hon kunde ge den!

MariannE11
0

japp…jag la in det lilla jag vet o tror på den andra tråden…..

lilo-nova
0

#6 Tänkte att jag kunde ju fråga Naquita om detta…Hon har ju erfarenhet från små katter! Sov gott!

MariannE11
0

Naquita är jätteduktig på detta så hon kan ge ett fullständigt svar… sov gott själv när det är dags…. vattnar mina vilande orkidéer o 3 st tog 2 timmar….Skäms… hoppas få sova innan jul iaf….Flört

Puma77
0

Jösses Emma, det ser ju bra ut:)) Go for it;)

//Pia

Naquita
0

#11 ja det ser väl bra ut hihi;)

ÅH, jag somnade innan jag såg ditt inlägg Lilo-Nova

hinner inte svara nu, då jag jobbar och måste cykla direkt hem sen till min syster då Tjokkiz föder:D men under dagen kommer svar!

Naquita
0

Det är btw inte jag som gjort sakerna, utan Puma=)

Sidentass
0

Jag var in´till tradera igår och såg alla de härliga sakerna efter att jag fick länken via msn..men så när jag skulle sätta bud på den fina skylten så fick jag meddelande om att mitt konto hade avslutats hos tradera..och det gick heller inte att starta nytt..*trött man blev*:-(

Naquita
0

#14 men vad lustigt, du får försöka idag igen!

Naquita
0
lilo-nova
0

Hur gör man på tradera??? Nu verkar jag väl helt Skäms! Måste man sätta upp kontonummer och sånt! Om man vill köpa något!?

Naquita
0

#17nej, du registrerar dig baa o budar sen om/när du vbinner skickas ett vinnarmail till mig med dina uppgiufter och jag kontaktar dig för vidare info=)

Puma77
0

#17 jag var helt novis men registrerade mig. När jag kände mig säkrare testade jag på att lägga bud och sen vann jag. Allt fungerade galant bara att läsa ordentligt på auktionerna. en de skickar inte ut vinnarmail t.ex utan bara den som kommer från tradera. Men det är busenkelt.

Jag har dock inte lagt ut några auktioner än men det kommer det med.

//Pia

Simson
0

#17 Registrerar dig ungefär samma sätt som när du blev medlem på iFokus. Dvs ett användarnamn och lösen.

Sedan bjuder du bara hejvilt och blir traderaberoende som jag och bjuder på allt som läggs ut även det som inte har med katter att göra! Skäms 

Jag har även köpt massageapparat till katterna…älskas av dem! En vattenfontän till dem också…älskas också av dem och mig för nu dricker de bra vatten och mer vatten. Så det finns massor att lägga pengarna på…tyvärr… Cool

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

lilo-nova
0

#18 Mmm låter bra!

#19 Ja jag känner mig inte alls säker på det!

#20 Jo, jag såg att det var nästan samma som när man blev medlem här inne!

Tack för era svar! Kanske ska ta och testa direkt! Annars får jag kalla fötter!

lilo-nova
0

Nu är jag medlem! Tungan ute

Jenna-Gun
0

Man blir beroende där ozå grrrrrrrrr

Jenna

Puma77
0

Kika ignom dina sidor nu när du e medlem. Sen kan du ju testa att lägga ett bud på Emmas saker om du känner för det. Henne känner vi ju så då kan det vara lite lättare att fråga om man undrar hur det går till sen och man har kontakt. Men att buda är superenelt. Jag vann en massa läderband (till halsband) igår t.ex.

//Pia

Naquita
0

#24 åh, så spännande. då börjar tillverkningen snart lr?;)

Puma77
0

Mina katt hängen har kommit hem också så jag ska försöka få ihop ngt. Men lite hängr på när läderbanden kommer hit. Har inte fått ngt medelande om betalning än. Men jag gjorde ett litet klipp. Här kostar det 25 kr m. Nu fick jag 5 meter för 50 kr. Det går ju åt en del om man säger så.

Emma har du sett korten jag gör nu med. Har ytterligare ett klart men inte cisat den i pysselkattertråden än.

//Pia

lilo-nova
0

#26 Det lät intressant!

Naquita
0

#26 neee msna det:D

Snart är det den 24e augusti och då står jag o Melinda på Loppmarknaden i Ronneby Brunnspark igen:D

lilo-nova
0

OhhhGråter Jag fick inga möss! Men jag fick upp priset! Obestämd

Naquita
0

#29 kommer ny auktion ikväll;)

lilo-nova
0

#30 Okej! Med punkarbollar & möss? Glad

Naquita
0

#31 både och, är redan ute;) buda på!!

Puma77
0

Härligt lilo-nova, du har kommit igång.

//Pia

lilo-nova
0

Har gjort det nu! Flört

lilo-nova
0

#33 Ja tack Puma! Jag vill verkligen testa de leksaker på mina kissar! Sen att pengarna går till något bra ÄR ett plus! Flört

Fagddu
0

Jag som ville ha en en skylt med "Stäng inte toalettdörren för då kanske jag kissar i DINA skor" men nu hittar jag den inte längre. Typiskt!

Naquita
0

#36 den såldes och är tyvärr slut tillfälligt. men den kommer upp om någon vecka eller två igen, håll utkik!

Fagddu
0

Det ska jag göra, den hade varit hur perfekt som helst i mitt badrum. :)

Puma77
0

#38 Jag kommer fixa nya till Emma så hon kan lägga ut så den kommer. Glad

//Pia

Fagddu
0

Underbart! Jag tyckte den var hur söt som helst. :)

lilo-nova
0

Ohh vilken service!!!Oskyldig

Lena
0

#36 Ha, ha det var en kul text! Kan förstå att den skylten är poppis bland kattfolk! :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

lilo-nova
0

Var kan man få tag i såna humlor??? Med kattmynta i?? Tror visserligen det var Gunnila som var en av dem som gjorde dem! Ingen som har såna här?

Puma77
0

jag har

//Pia

lilo-nova
0

#44 Okej! Kan inte de läggas i på tradera? Nu när det är andra saker som skulle in???? Tungan ute Det var fler saker jag funderade på! Den här bläckfisken! Bollar & glitter bollar med en svans (tråd)! Har kollat på inlägget pysselkatter! Skrattande

Puma77
0

#45 glitterbollar har vi inga, bläckfisk? menar du min pussy punkare?

//Pia

lilo-nova
0

#46 Puma! Ja det var kanske så de hette!?

Puma77
0

#47 det som jag har hemma på lagret är humlor, hattar, pussy p, punkare, möss, kuddar, melerade bollar. Sen har jag lite annat men det kommer att komma på kks tradera senare.

//Pia

lilo-nova
0

#46 Bläckfisk med mynta kallar de den på pysselkatter! Sen var det boll med mynta!

lilo-nova
0

#48 Då får jag hålla utkick på tradera!Tungan ute

Naquita
0

Lilo-Nova jag har bollar med glittergarn om det är de du menar? du kan få 3 sådana(tror jag har 3) OM du vinner auktionen med punkarna!

Simson
0

Bläckfisken är superpopulär här hemma kan jag lova!! =)

Tips lilo-nova:
Om du tänker dig ett maxpris som du kan betala för någon auktion så lägg in det priset istället för det som står.
Då kommer tradera bjuda åt dig tills dess någon bjuder över ditt maxpris!

Tex en bläckfisk har bud på sig och du skall buda 31 kr för att få den. Skriv in 50 kr i stället om du tycker att du vill ge så mycket max för den, så får du ändå ett bud på 31 kr. Däremot så bjuder tradera åt dig upp till max 50 kr. Om jag då bjuder 32 kr så kommer tradera att bjud 33 kr för din del. Bjuder jag då 34 kr så bjuder tradera igen åt dig, 35 kr. Ända tills jag bjuder 51 kr. På så sätt har du lite förtur. =)

Kram!

Puma77
0

#50 jag vet att gunilla har dem ute eller har haft. Sök på kattkommando syd så ser du de andra auktionerna. Där finns mina pussy punkar under namnet bläckfiskar med punkfrisyr med kattmynta.

//Pia

Solstickan
0

Vilket bra initiativ…nu e jag med och budar på en myntamusFlört

lilo-nova
0

#51 Okej!

lilo-nova
0

#52 Jo det har jag fattat! Min kompis var här igår! Skrattande Min kompis hade köpt såna bläckfiskar & de var populära hemma hos henne med! Kyss

lilo-nova
0

#53 Ja ska kolla!

lilo-nova
0

Putt!

majvi
0

putt

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

lilo-nova
0

Putt! Kyss

lilo-nova
0

Jag Vannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!Skrattande

lilo-nova
0

Jag van 2 gånger!! SkrattandeTungan uteFörvånad

lilo-nova
0

Hm var är alla! Rynkar på näsan

Naquita
0
lilo-nova
0

#64 Tack! SkämsSkrattandeGlitter bollar till mig???

lilo-nova
0

Sov gott allihopa! Tyst

lilo-nova
0

Naquita hur blev det med glitterbollarna som du pratade med mig om??? Vad ska du ha för dem?

Puma77
0

Grattis.Skrattande

//Pia

lilo-nova
0

#68 Tack Puma var är emma?

Puma77
0

Hon är nog i krokarna fast inte på i fokus. Tittar troligen in senare.

//Pia

Naquita
0

Jag är här. eller halvt som halvt. Jag är SÅ trött. och utsliten. Igår lade jag mig SUPERtidigt, så jädrans trött i hela kroppen.

men men, ett par veckor till utav kämpande så kan jag vila sedan;)

Jag hade bara EN glitterboll kvar, givetvis får du den + 2 melerade bollar o 3 möss:))

Naquita
0

Förresten kommer det inte komma upp fler auktioner förrän efter jag och Melinda varit på loppmarknaden på söndag! Lite ska väl loppisbesökarna få chans att köpa med;)

lilo-nova
0

Hehe okej!

lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

Jag puttar lite till!Skrattande

lilo-nova
0

Där är ju grejer kvar! Så en liten PUTT!

lilo-nova
0

Lycka till med loppisen imorgon!

Naquita
0

Tyvärr spöregnar det här:(( Och loppisen är UTOMHUS:(( så det blir inget loppis:(

Lena
0

#78 Vad synd! Vi som har så fint väder här hos oss.

//Lena

lilo-nova
0

#78 det var ju synd! Här i skåne är det fint idag!Flört Men då kommer det kanske flera saker på tradera?? Eller ska ni på loppis en annan dag!?

lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

Ska ni ha något??? Så får ni skynda er!!!

lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

Väntar tålmodigt på mitt paket! Tungan ute Det borde väl komma imorgon???? Foten i munnen

Naquita
0

#85 ja du borde ha det väldigt snart:)

Lena
0

#86 Jag fick mitt i tisdags! :)

//Lena

Naquita
0

NU är det massvis med nya auktioner ute, mycket mer än sist. kolla in det och hjälp mig rädda "mina" katter.

Imorgon kommer det även upp jättefina armband samt mer örhängen.

KOLLA IN DE NYA HUNDSYLTARNA BL.A:)

lilo-nova
0

Putt!

Fagddu
0

Ooooh, nu hittade jag min favoritskylt igen! Den måste jag bjuda på :)

Naquita
0
lilo-nova
0

Ohhhohhh man blir ju sugen på att lägga lite bud!

Naquita
0

#92 varför gör du inte det då? det är ju till en god sak:)

anebit
0

Nu har jag budat på 2 halsband……………

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

lilo-nova
0

Putt!

Naquita
0

putt!! snart går en hel del aukioner ut inte ska lite behöva bli osålt?;)

Tramsa
0

Jag har lagt något bud :)

lilo-nova
0

Nu har jag oxå lagt bud!Cool

lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

Ja! Skäms Jag vann igen! Flört

lilo-nova
0

#90 Tror du att du vinner skylten??? Jag vann humlorna & pussy punkarna! Min gubbe tycker dock inte att det ska heta pussy! Skrattande

Fagddu
0

Man får väl hoppas iaf. :)

Med lite tur kanske man får mer än en vinst. :)

Grattis till dina egen vinster förresten :) Kan hålla med om att pussy punkare låter lite nasty :)

lilo-nova
0

#102 Vad har du mer budat på då??? Nyfiken är man! Skrattande

Fagddu
0

En liten nyckelring. Det var länge sen jag bytte :)

lilo-nova
0

#104 Aha jo de var söta!

Puma77
0

#101 #102 Ha ha tycker ni att Pussy e lite nasty *fniss*Men namnet kommer ju från octopussy, inget annat. Vad tänker ni på *fniss*

//Pia

lilo-nova
0

#106 Jo, det vet jag! Men det stavas väl inte med ett Y på slutet???

Fagddu
0

#106 Jodå, det funkar också med pussy cat-leksaker. Men ihop med punkare så blev associationen så mycket mer…. lättillgänglig. :)

Puma77
0

#107 Nja Octopussy är också en James Bond film som bygger på bläckfisken;) Tyckte Pussy Punkare klingade bättre än Puss Punkare.

Men ni har ju inte hängt här sen myntabollen med punkfrisyrs födelse *fniss* då kan jag tala om att det första namnet den fick var Spermy brothers (dock inte av mig) men det namnet tog vi bort när vi började med tradera;)

//Pia

Fagddu
0

*asg* Jag hade velat se en auktion med Spermy Brothers :)

Puma77
0

Du får fråga Emma om hon nästa gång skriver det istället frö myntaboll med punkfrisyr;) vem vet det kanske blir en riktig hit:)

//Pia

Naquita
0

haha det kanske säljer..Namnet säger mycket säger dom ju;)

lilo-nova
0

Haha Skrattande! Ni skulle sett min gubbes min när jag sa nu har jag budat på en pyssy punkare!SkrattandeTungan uteGlad

lilo-nova
0

Putt!

Fagddu
0

Min sambo bara skrattade och skakade på huvudet när jag berättade om min nya fina skylt. Jag tycker att den var asbra. Han tycker att jag är knasig. Skrattande

lilo-nova
0

#115 hm känner igen det! Det är gubbarna som är knasiga! De fattar ju ingenting! Skrattande

Puma77
0

#115 #116 De har ingen humorFlört

//Pia

Fagddu
0

#116 #177, Fattar inget för att de inte har någon humor. Ganska bra sammanfattning. Skrattande

lilo-nova
0

Putt! Jag vann ju 2 gånger till! Så nu väntar jag Skäms & kissarna på nästa paket! Flört

Fagddu
0

#119 Jag har fått mitt paket. Och jag har satt upp den fina skylten. Jag är mycket stolt över mitt nya fynd. :)

lilo-nova
0

#120 Mina/katternas Skäms humlor & pussy punkare har kommit! De var så fint gjorda! Tungan ute Katterna älskar dem!

Naquita
0

Puttar!! Nu ikväll har/kommer nya auktioner upp:))

hej, jag vill gärna bli kastrerad så jag slipper alla hemskheter mer. Vet ni, att min senaste kull httade öborna vi får mat utav och slog ihjäl! Det vill jag INTE ska hända igen, så SNÄLLA bjud på auktonerna så jag och mina syskon och barn kan komma in i värmen och bli "fixade"

lilo-nova
0

Ohhh vad mycket grejer det var nu! Puttar!

Naquita
0

hehe ja o mer kommer det:)

lilo-nova
0

Putt

lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

Putt!

Naquita
0
Naquita
0
lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

Ja hm Skrattande det ser ju bra ut! Puttar lite till!

Naquita
0

putteliputt..i sluttampen nu;)

lilo-nova
0

Putt!

Simson
0

Jösses vad auktioner du lagt ut!!! Jag har budat på en bara så här långt…

lilo-nova
0

Fina grejer denna gången med! Flört

Naquita
0
lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

putt

lilo-nova
0

Putt!Flört

lilo-nova
0

Naquita pengarna är insatta! Putt!Flört

lilo-nova
0

Puttiliputt! Nya grejer inne nu!

Naquita
0

PUTT! fler aukioner ute nu!

lilo-nova
0

#142 Haha inne nu…ute nu…Flört

lilo-nova
0

Putt!

lilo-nova
0

Putt

lilo-nova
0

Tiden går snart ut! Putt!

Naquita
0

ligger lite skyltar ute ngn dag till:)

lilo-nova
0

Putt

lilo-nova
0

Oj har du haft grejer ute hela tiden?

lilo-nova
0

Nu har jag lagt några bud! Glad

lilo-nova
0

putt

lilo-nova
0

Putt!

Naquita
0

ligger ute almenackor och julykort som behöver säljas NU NUUUU;) det går till centrumkattens tandoperation ni kan läsa om i en annan tråd! "vem har slagit mig"

HOPPAS på sålda auktioner när jag kommer hem från jobbet

Naquita
0
Naquita
0

nu ligger det kattmynteleksaker ute till förmån för kastrering till den lilla sturkötjejen som är kvar att kastreras!

Tyvärr finns ingen bild på henne då hon är väldigt skygg men det kommer när hon väl är inne i värmen.

Naquita
0
essut50
0

Nu har jag skickat in pengar för 2 bläckfiskar…Dom verkar vara så snygga.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

huskatt08
0

Har nu bjudit på mynta-punkarna….och hoppas att jag får dom eller rättare sagt mina "tjejer" Glad

Simson
0

Jag var också in och shoppade till mina huliganer. Julian gillade köpte så mycket att han skrev ut kvittot två gånger…han älskar skrivaren. Flört

Ankie
0

Jag skulle vilja lägga ett bud på dina punkaråttor men jag kommer inte in. Har skickat efter mitt loggin för jag har glömt vad jag hade men inte fått det och jag vet inte hur jag gör för att buda heller. Blir så trött på mig själv när jag inte fattar, måste jag buda där? Kan jag inte buda här? Det kankse blir fel då Obestämd

Naquita
0

haha lugnt Ankie, du kan få köpa svart utav mig;P Pma mig hur många du vill ha av varje.

Naquita
0

ingen som vill buda på en almenacka? har många kvar:((

Naquita
0

finns nu även möss, kuddar o hattar på auktion;P

Ankie
0

# 161 Gjort!

Ankie
0

men du naquita, kan du skicka 2 punkråttor och två möss? Jag har satt in pengar nu, du kan väl bekräfta att du fått de sen så att jag vet att de kommit fram?

Hawknestgrove
0

HAr du lagt dem på Tradera? De vi har haft ute har gått åt……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

huskatt08
0

Var som sagt inne och la ett bud på punkisarna….men vet inte om jag gjort rätt.

Mitt bud står som att jag lagt ett maxbud och syns på min sida men det famgår ej på förstasidan där sakerna är utlagda.

Ska det vara så..och blir det maxbud ifall man lägger högsta budet???

Någon som vet och kan hjälpa mig??

Hawknestgrove
0

ge mig länken till auktionen i ett PM så ska jg tala om ifall det är korretkt

Hawknestgrove
0

om det är mina auktioner, så ser jag inget ännu.

Hawknestgrove
0

Du skriver in ditt bud i rutan till höger där det står lägg ditt bud. Du måste vara inloggad först. OCh du kan inte bjuda under 25 kr. Om du bjuder 25 kr, så får du upp en ruta på din skärm, där det frågas om du verkligen vill bjuda det du skrivit, för ditt bud är bindande då ska du svara ja. Vet ej, om det är popup som måste vara framme…..

Naquita
0

ja, det är rätt ditt maxbud syns inte utan det är det högsta budet som tradera automatiskt lägger åt dig. t.ex om diott maxbud är 50 kronor kommer tradera automatiskt buda åt dig upp till den s

umman när någon annan budar över dig.

Ankie visst no problemo!

Ankie
0

#166 är det naquita du frågar?

huskatt08
0

Tyvärr….jag klarar inte av att länka Rynkar på näsan

ändå så har jag uppskrivet hur jag ska göra…men icke.

Men Tack snälla ändå.

Puma77
0

#173 Kopiera adressen och sen klistar du in den  ditt inlägg med ctrl+V

//Pia

Naquita
0

ja tradera . ifs första gången jag testar på tradera. fick ett tips av puma:)

huskatt08
0

Japp.är Naquita jag frågade som jag har budat på.

Tack igen alla….tror jag hänger med nu. Trodde det budet skulle synas så den som budar näst vet vilken summa de ska buda över men vad jag förstår nu Obestämd så visas det för den som lägger nästa bud.

Hihihi…lite pinsamt…för 10 år sen kallades jag datanörd…har nu lagt av och undan alla dessa kunskaper jag hade då.Förvånad

Hawknestgrove
0

#173, om det är mina auktioer, så ser jag inget bud ännu på punkbläckfiskar

Naquita
0

gunilla det är mina auktioner eftersom det är dit de kommer när de klickar på länken längst upp ju;)

Hawknestgrove
0

Ok, jag sökte på ordetpunkbäckfiskar och då kom bara mina uppGlad

Hawknestgrove
0

Ok, huskatt ditt bud syns ju jättebra!

huskatt08
0

Bra…då blev det rätt iaf.Skrattande

kanske man vågar sig på att buda på flera saker framöver.

Hawknestgrove
0

Ja kolla Stirrups barnkläder! Jättefina!

Naquita
0

aa, men mina heter inte så. tycker de låter så…fult..*fniss*

Naquita
0

fortfarande ingen som nappat på almenackorna:(

Hawknestgrove
0

Men Naquita, hur kommer det sig? De fem vi la ut gick med en gång?

Hawknestgrove
0

Du, ta och sno bilden vi har! Det är ju PUma som har tagit bilden. Där är det ju med två möss! Det kan göra mycket. OCh gör som vi gjorde, bjuder folk över 150 kr, så bjussa på portot. Det är ju rätt tight bäst föredatum på  almanackorna nu, så egentligen är det bättre att sälja dem lite billigare. De jag la ut om igen, sänkte jag nu till 75 kr. För när de auktionerna går ut, så är månaden nästan slut.

mymlanbus
0

Nu är den ena almanackan beställd och betald Skrattande

huskatt08
0

Idag kom mynta punkarna som jag vann på tradera Glad

Woow…har aldrig sett mina "tjejer" så uppspelta…rent av "höga" FörvånadSkrattande efter ett tag låg de utslagna på golvet ¤fniss¤

Har haft catnip spray men inte fått någon reaktion….men detta var verkligen äkta vara.

Var finns det att köpa måntro??

Tack Emma, dom var så söta oxå…punkarna alltså. De kommer jag handla fler gånger.

mymlanbus
0

Tack Emma för almanackan, den kom idag, så fin så :)

Puma77
0

#188 jag vet inte om Emma preparerar dem lite innan hon skickar dem från sig men annars så är det den preparringen som jag har gjort innan från mig. Det är i myntapunkarna torkad kattmynta i och sen sprayar jag med vanig catnip spray från vapet (märket) Det är en vit flaska med rött spraymunstycke på. Jag har köpt den på djuragazinet. Likaså den torkade kattmyntan finns i djurhandeln.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja jag har ju torkad i mina plus att jag preparerar med spray inna jag sänder.

huskatt08
0

Har två sorter catnip…en från Catman och den andra från Lamina….tycker ju att det inte borde vara någon skillnad Obestämd men..men ..de reagerade sååååå på punkarna idag.

essut50
0

#192 I mina stickade kattungar har jag torkat kattmynta som jag har fått av "Isatis" här på forumet från hans egen odling. Sen har jag fått torkat kattmynta från Gunilla.Kyss

När jag började sticka mina leksaker hade jag kattmynta från Catman..

mymlanbus
0

#193. Dina kattungar är populära kan jag meddela, Shimena älskar sina bebisar :)

essut50
0

#194 Kul att höra att dom är populära.

Naquita
0

idag lägger jag upp en massa nya auktioner, håll utkik och buda på:D

pengarna är tänkt att sparas och/eller användas till:

Sista sturkökatten, honan vid folkets hus

Galtsjönskatten

Lyckebykatten

eventuella apotekkostnader.

(om inget mer akut fall kommer emellan, uppdaterar allt på bloggen, kan även scanna in veterinärkvitton/apotekskvitton vid efterfrågan)

på bild hemlösa vackra Lyckebykatten

Naquita
0

jag snodde almenackasbilden som du sa att jag fick gunilla, samt lite textSkäms

Puma77
0

VA? Snodde du min bild igeeeen? Nää Å va e Gunilla för ngn som ger sitt godkännande utan att fråga migFlört*fniss*

//Pia

Naquita
0

hahaha de e GUNILLAS fel, hon sa att jag fick…*armarna i kors*

Puma77
0

Men annars är du ganska snabb med att sno mina bilder ;) *fniss*

//Pia

Naquita
0

idag kommer en massa roliga paket och smycken komma upp:D fotar för fullt hehe

Naquita
0

hihi, har lagt upp en massa paket med en massa roliga saker;)

Fagddu
0

Då får jag gå in och titta, jag gav bort min toalettskylt till min granne i julklapp så nu är jag på jakt efter ny. :D

Naquita
0

putteliput:))) maaaaassa nya roliga saker..kolla in PAKETEN ;)

Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0

puttar lite till;) inte mycket budande:((

Lena
0

#207 Såg att du hade mycket fina grejjer ute till försäljning på Tradera! :)

//Lena

Fagddu
0

Jag har iaf budat på tre saker, men fick bara två. Fast iofs hade jag inte budat på den tredje om jag fått den andra. Skrattande

Nu väntas det otåligt vid brevlådan. Flört

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.