Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 668 ggr
Hawknestgrove
0

Så klart det händer mig......

Beställde kattmat fårn Olivers i måndags, och i dag kom bilen. Hade även beställt kattsand.

KAttsanden restad, kommer i början av februari…. Sen skulle jag ta upp påsen med käk ur kartongen……..RASSEL!!!!!! Påsen var sprucken i sidorna och kattmat över hela golvet…..Kul, kul sa katterna, jagade kattmat över hela köket…..Tur att jag hade varit lite försiktig när jag drog påsen ur kartongen….. Så det var bara att ösa över i en annan påse……

Ringde naturligtvis och påpekade detta. Så ni som köper kattmat, det KAN vara samma sak hos er, att själva påsen är dålig.

Undrar i mitt stilla sinne, varför jag???????

Snacka om Murphys lag…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

essut50
0

Vilken otur du har Gunilla.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

martdat
0

Inte nån bra leverans det, tycker du ska ha avdrag på kattmatsfakturan för påsen var sönder,,,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

huskatt08
0

Förvånad Men….uj katterna fick ju iaf en rolig stund innan matte hann sopa ihop allt Skrattande

Hawknestgrove
0

Ja nu brydde jag mig in om att kräva nån ersättning, för inget gick till spillo. De var nog glada, att jag sa till, för först så trodde de att det var DHL som hade fraktat dåligt, men det var det ju inet, utan fel på själva påsarna. MEn blev lite lessen, att sanden inte hade kommit. Så vi väntar, har ju trots alllt betalat.

Mison
0

Haha, ursäkta mig, men hur mycket svor och hoppade du? Hade nog betalt vad som helst för att få vara en fluga på den axeln…… Det var den 13:e eller???

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Hawknestgrove
0

Ha inget alls. Jag har resignerat när det gäller sånt. Letade efter en gammal tråd här, där jag beskriver just allt detta Jag är en sån, som alltid drabbas. Det är alltid jag, som får just DEN dåliga grejen. Gäller allt.

[LucyInTheSky]
0

Ajdå.. Mamma fixade en kattsandspåse i bilen en gång.. =) Hon var inte lycklig.. XD Jag tyckte det var lite små kul.. Kattsand i hela kofferten.

Glader
0

Uscha vilken otur !

chigak
0

Fy så jobbigt… Tur att du fick upp allt iaf. :)

Kat08ja
0

Vilken otur du har.

Alexej
0

Jag var nog klantigast. Köpte kattsand en gång och la det i cykelkorgen. Men såg inte att ett hörn stack ner mot däcken där det gick hål i påsen….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jenna-Gun
0

Fy så trist med era oturssaker.

Men ni verkar ta det med ro.

Jenna

snickan
0

Men katterna måste haft det roligt iaf, men jag förstår att du hade inte så kul, men man lär sig hela tiden

mariia89
0

Jag har också precis beställt mat därifrån, så då gäller det att se upp förstår jag när man bär in påsen……. haha ;) annars har man väl tre små håriga tussar här som kommer bli överklyckliga! Stackars dig Gunilla, men jag kan trösta dig med en sak, att jag är också alltid den som har oturen med allt, ALLTID Flört

Maria

emjon
0

Det var väl ingen bra början när du nu skulle prova både nytt foder och sand. Det första som slår mig är att du borde fått info om att kattsanden var restad. Sedan skulle jag absolut ta kontakt med företaget och säga det samt att kattmatspåsen var trasig.

Jag är typiskt en sådan kund som ofta hör av mig till företagen både för att ge ris men även ros. Är jag missnöjd eller nöjd med något så skriver jag och berättar det och det uppskattas ofta från företaget.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

catfoot
0

Ojoj,..Å jag som tyckte att allt var toppen med att beställa därifrån..

Hoppas det var en engångsförteelse även för dig Gunilla, att nästa gång du beställer så klaffar allt som det ska…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

MagicPaws
0

Ja vissa är då otursförföljda men se det positiva det finns ALLTID dom som har det värre. Vissa har ju otur med mycket större och allvarligare grejer så man ibland undrar hur de orkar med allt.

Många kramar till er i alla fall!

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

mariia89
0

Jag fick min påse från olivers idag! Kan förstå varför dom går sönder i botten, gud vilken tunn plast! Sen gillade jag inte återförslutningen heller, för den funkar inte som den ska =/ Men fodret gillar katterna :D så ingen ris över det, men jag gillar inte påsarna..

Maria

Hawknestgrove
0

Nä, ring och påpeka, för jag sa samma sak till dem, att påsarna var kass. Min påse sprack i sömmen. HAde som tur var, påsar hemma och har min kattmat i en plasttunna. MEn som sagt, fodret är toppen, men påpeka om påsarna. det stod på följesedeln, att sanden var restad. OCh följesedeln låg i kartongen.

mariia89
0

Ska ta och tala om det för dom tänkte jag. visserligen har den ju inte gått sönder, men plasten är ju jätte tunn =/ dåligt det där med sanden tycker jag, det borde dom ju skriva på hemsidan.

Maria

Sidentass
0

men usch vilken otur..besvärligt också, blir det ju om man har katter som av medicinska skäl inte får äta av maten i fråga..

Får mej att minnas när jag köpte sand en dag uppe vid konsum, krasch..låter det när jag ställer påsen på kassabandet, den svarta ytan förvandlas till en sandlåda…pinsamt värre..o dessutom var kö efter mej..men det kan jag leva med..det var inte jag som hade sönder påsen:o)

mariia89
0

Usch ja vilken otur man kan ha.. att dom inte kan göra ordentliga påsar ;) ;)

Maria

Jenna-Gun
0

Ja du ser Gunilla att det är fler som påatsar i din klubb.

Jag gör en massa galet hela tiden.

Jenna