Ja..vad jag anser om folk som handlar på detta sätt är inte tillåtet att skriva här…*tänker desto mera*!!
Är så glad, mitt i all bedrövelse,..att denna man kom så snabbt till platsen..heder åt människor som har empati o tar ansvar såsom han gjorde..

Skriver som Sidentass, vad jag tycker lämpar sig inte att skriva här men jag tänker desto mer.
Läste att man kan få upp till 2 års fänglse för sånt här. Hoppas att någon såg vem som ställde kartongen där så att rättvisa får skipas nån gång iaf.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
JA hur är man funtad…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Man blir så arg, vilka människor det finns.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

hoppas någon åker dit, bild i tidningen borde väll göra att nån granne elr nått till ägarna känner ijen dem,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Suckar och blir alldeles förtvivlad… hur kan man göra så mot försvarslösa djur? 
Vem vet hur många katter inte upptäcks i tid eller öht som dumpas i stängda lådor.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Svider i hjärtat varje gång man läser sånt här. Stackars små kattungar… Tur att de blev hittade.
Lika tråkigt och upprörande varje gång man hör talas om dumpade katter. Tyvärr varken första eller sista gången. Dessa småttingar hade tur som fick hjälp i sista minuten. Två års fängelse hade varit mycket passande för förövaren i fråga.
Usch vilka människor det finns!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Säger som Sidentass.
Inte undras på att man
föredrar katter framför
människor.
Jenna
Blir så otroligt besviken på att det finns så många känslokalla människor som gör på detta viset. Det är ju inte heller ovanligt flera av våra egna djur har ju börjat sitt liv på samma sätt just som sopor.
Tur ändå att de hann bli räddade i tid och att det var en godhjärtad människa som kom dit.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Fattar inte hur man kan göra så mot små katter. :(
Tur att det var en så snäll människa som hittade dem iaf. Lite tur i oturen för kissarna.