Kattens Dag - Karlsrkona
Hej hej!
Skriver till Er alla om att nu till helgen (29 - 30 nov.) är det Kattens Dag, och här i Karlskrona har Djurkompaniet, Royal Canin och Fotograf Angelica Bäck beslutat sig för att hålla lite tävlingar under lördagen! Det är en tipspromenad, teckningstävling och fototävling som kommer att hållas!
Alla är hjärtligt välkommna att deltaga (eller bara komma)!
MVH

Putt
(Se bild för mer info.)

putt

Låter ju jättetrevligt
. Fint program också. Ska hälsa på mamma på lördag men det är alltid sanslöst pressat schema så jag hinner nog inte tyvärr.

Jag kommer såklart :)
Maria

#3 kan försöka ta lite bilder där innifrån, och lägga upp här, av dagarna! 
#4 Kul! Då kanske vi ses där! Jag kommer finnas längre bak i butiken, fick låna lagret som studio 

Jättesynd att vi inte hinner titta in. Hade varit kul att ses igen Shadows.

Jag kommer! Bor ändå i krokarna. Min Ängla hade velat följa med som fotomodell, men han får nog stanna hemma. Han är lite för divig. 
Jobbar du på Djurkompaniet, Shadows?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#7 Nej, det är jag som är fotografen
Diviga katter är inga problem, har haft lite alla möjliga på besök idag. En rädd liten sak, en diva, en van fotomodell (uttråkad liten sak), en total filbunke (satt och gäspade) och en superskraj liten sak. Men vi lyckades med dem allihop! Så en liten Diva är inga problem alls!
#6 ujuj fullt ös på morgonen, vi räknade med att folk skulle komma efter 12, men det var en liten kö när vi packade upp vid 10 - 11 tiden! Hann inte ta några överblicksbilder, men ska försöka igen imorgon! 5 katter finns att rösta på just nu! Har faktiskt varit jätte kul!
Jag ska stå där imorgon också! kl. 11-15!

# 7 Jag såg dig aldrig där idag. Jag var där ca 11.30. Vilken tid var du där?

#8 Jag står inne på lagret, jag var där från 10.30. Man får leta lite tyvärr, står längst bak, samma gång som tipsrundan/ansiktsmålnings bordet.
Är dörren stängd så fotar jag sannolikt en kisse, blir lugnast för kissen med stängd dörr. Kan kolla om jag får tejpa upp en lapp på den så man vet. Även om den är stängd! 

Bara raskatter?

Ettan och tvåan är blandraser. Minns inte vilken blandning, dock.
Var faktiskt mest blandraser (huskatter) med i tävlingen. Av 11 katter var det 4 (tror jag) som var raskatter.

Väldigt fina bilder! Jag skulle haft med Ängla, men han vägrar att sitta still, så han fick stanna hemma istället.
Vilken kamera använder du dig av?

#17 Jag använder en Canon EOS 400D.
Om kissen har en favorit leksak kan man ta med den att locka kissen med. Funkar oftast så man får en eller två bilder som blir bra!