Siamesmaskad skönhet räddad

jättevacker!
Vilken fin kisse! Det ser allt ut att vara en siames inblandad där. Det blir nog inte svårt för dig att hitta någon som vill adoptera henne.
Hur ser hennes bakgrundshistoria ut?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Eller lite birma med de fina tempelsockorna…

Ja jag tänkte också på birma, men birman är långhårig. Vad är ögon färgen. Den första bilden ser dom lite blåa

Så vacker hon är! 
åh, slår vad om att hon redan är tingad, annras hade hon fått komma hit och jag hade inte ens bett sambon om lov.. *kärlek*
Redigerat: Sambon känner mig för bra.. Jävla skit :P

Tror definitivt birma pa mamma- eller pappasidan, med det utseendet och sockarna. langhar ar reccesivt anlag val.
Tack för era snälla inlägg! Hon har blåa ögon. Hon är så kelig och go! Inte tingad än!
Hon har gått ute med kattungar en längre period. En dam tog in dem och matade, men tröttnade för hon tyckte katten var ful.. Ehh? suck. Fick samtal om att hon inte skulle mata längre och åkte och hämtade henne direkt.

Ful? Ja då är mina tre också fula. Har tre blåmaskade birmakillar. Vackrast på jorden i mina ögon. 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Åh så sööööt! Vad otroligt fin! Jag vill ha…..

En snäll blåögd skönhet… åhhhh….jag som så gärna hade velat ha en Geisha-efterträdare nu. Men vet inte om pojkarna skulle anse det så lämpligt.
Jag fick tinga en bebis för sambon :D:D
om hon är dräktig så säg till! *wiieee*

#13 Wiiee! Grattis! 

Vad hände med ungarna då?
#13 åhh! Håller kontakten då!
#15 De har fått egna hem som tur är!
Hon är verkligen superfin lilla Zunni och vi har lekt idag hon är riktigt lekfull och kelig!

var finns hon?

Superfin katt, maskat är såååå fint och blå ögon likaså…..Så sugen men har ju så det räcker jag. Vill också veta om det blir bebisar…..Tror att jag vet en som skulle vara intresserad om hon lyckas övertala sin sambo.

En sån vacker liten kicka. Det måste bli underbara kisseungar från en så vacker mamma. Är lite avis på er som lyckas övertala era sambor… min är inte så övertalningsbar. Tyvärr.
Så jag dreglar över foton på denna vackra dam istället :D
Det är inte lite burma där? Jag tycker färgen liknar burma.

# burma? Du menar birma?
vilken liten goding med vitt charmsträck upp över nosen,
var i landet finns ni?
Jag bor i Småland, Mönsterås. Ligger mellan Kalmar och Oskarshamn.
Vet inte än om det blir kattungar. Ingen som är sugen på att adoptera vackra mammakatt?

Älskar maskat såååå fint men jag har ju fullt hus just nu!
jo visst är hon fin! Hoppas hon hittar ett eget hem snart!
gud vilka fina katter. Har inga djur hemma för tillfället och jag bara hatar det, sa precis till sambon att för mig är ett hem utan djur, inget riktigt hem. Nu bor vi i lägenhet och undrar därför om dessa katter ( framför allt tänker jag på mamma katt) är inntekatter?
kommer inte finnas bra möjligheter till att komma och gå in och ut nämligen
hur långt är det mellan dig och göteborg?
jag är fruktansvärt intresserad
har en bökig sambo dock. .

#29 De är så söta! Ser verkligen ut att trivas tillsammans!!
Mina absoluta favoriter bland färger numera. Herr Olsson fick mig att gilla hans färger.

Vilken vacker misse! Älskar katter med blå ögon!
Skulle verkligen vilja ha! Men har en envis sambo… Bor ju till och med inte allt för långt ifrån. Dumma sambo 

#31 Så synd att sambon protesterar… du får starta en övertalningskampanj nu så kanske han ger med sig om en sådär tre år så får du rädda en annan kisse då. ;)

#32 med hans envishet blir det nog en si så där 10 år
Jag ska nog lyckas så småning om! Jag kan vara minst like envis
Hon är ju så söt! Nu ska jag gå och "övertala" sambon…

#33 Vi får starta en mailbombning av sambon?! En övertalningsmailbombning?! 

Ja, han har gått med på att fundera på det i alla fall.
Jag vill helst kastrera mina först, har försökt få kull på dem men hanen har börjat strila och ha sig så dem har ett försök till på sig. Så någon gång efter nyår kanske, om Sambon nu går med på det.
#34 haha! Ja det skulle han nog gilla (eller inte)! Får bildbomba honom, så han verkligen ser hur söt hon är 

Hur går det?

#35 Har du huskattsuppfödning? Eller är det raskatter du har?
#35 ni får väl hälsa på här o gosa kattungar o se om det hjälper;)

# 37 raskatter, Norsk skogkatt men tyvärr ingen bestående uppfödning. Blir bara en kull, om dem lyckas få till det dvs.
# 38 javisst, men bli inte förvånad om någon saknas när vi åkt sen *fniss*
Skickar bild på kärleksparet…
Hur går det för lilla missen här då? Vill gärna ha men tror inte min sambo kommer ge sig detta året.
Har eventuellt en som är intresserad MEN hon kan ej lämna besked förren efter 1 dec. Så jag har ingen aning.
ni är så välkomna på en fika hehe. vi kanske kan ha julforumträff hos mig?:)
Mvh Emma

# 41 Låter kul tycker jag! Kan man passa på att övertala sambon, haha! (fast risken finns att han gömmer sig)
#40 Hör av dig till mig om personen skulle säga nej (hur man nu kan det, en sån skönhet som hon är) så får vi se om jag lyckas övertala sambon!

Hoppas det löser för kissan i vilket fall som. Men hon var inte dräktig i slutändan iaf? Eller har jag kanske missat något inlägg? :)
#42 Milt våld är det bästa när man övertalar. ;)
fast nu finns bara en kattunge kvar här haha..fast hon är kelig som TIO på en gång!!

#44 finns inget mysigare än gosiga kissar, stora som små! Tror tyvärr inte att mina kommer lyckas få någon kull. Tjejen vägrar löpa
och inget funkar för att få honom att sluta/lunga ner sitt strilande. Blir med andra ord farligt att låta mig besöka gosiga kattungar, finns en risk att dem bara "råkar" följa med mig hem, haha.
#40 som #43 frågade, visade hon sig vara dräktig?
#43 min sambo kan vara gjord av betong när det gäller djur, men vem vet vi kanske lyckas övertala honom tillslut!
Jag vet inte om hon är med kattungar eller inte. Ser att hon är lite lite rund om magen men har ej blivit tjockare än förra veckan. Får väl vänta och se.
varför inte kastrera henne innan hon är för långt gången? det ä olika vad man tycker är rätt att kastrera, men jag tycker att innan 6e dräktighetsveckan är okej. då blir det några mindre huskatter i sverige iaf.
#47Har sökt bidrag via Billyföreningen med hjälp till kastrering till henne och väntar på besked nu. Håll tummarna.
hur har det gått?
om nån av de två finns kvar kan transport ordnas till sthlm?
Ja hur gick det?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
putt
åh gud vilken vacker kisse!! jag vill absolut ha en maskad mise ngn gång..
Jo det går bra, hon ska flytta till nytt hem snart..
Startade en ny tråd.