HEHE, är han inte härlig?
Min lelle Arnebarnet….
http://www.tradera.com/Kanelbullar_med_kattmynta_Stod_Kattkommando_Syd_-auktion-77230383
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Men jösses vilka goda bullar det måste vara! ;D
ha ha helt underbar bild. Den får en att le och bullarna måste verkligen vara en hit
//Pia
Puma, de är superenkla att göra….
Kanske skulle testa några till min födelsedag så katterna får bullar också;)
//Pia

Heja Arne! Sälj många kanelbullar nu!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Kan man få köpa såna där bullar vid sidan av tradera? :)
Åh de e ju stickade suck:( de e ju inte min stil att göra hm.
//Pia
ja, jag tänkte att en tjock katt hos min syster kunde få ett par bullar av tomten. Han har bullar på magen så det räcker åt ett helt kompani, så några mer äkta sockerbullar behöver han då rakt inte ha ;D
Du Gunilla, var det inte dina katter som inte var så intresserade av kattmynta? dessa bullar måste verkligen vara speciella;)
//Pia
Okej, men hör av dig om du har m,öjlighet att "baka" bullar åt mig ;)
Priset, är det 20 kr för 3 st, eller är det bara utgångsbudet?
Ja det var kattmynta jag köpt från USa via Ebay. MEn när jag sitter och stickar och virkar, så är det inte poppis alls. Imasy, självklart är det utgångsbudet som gäller vid en betällning plus porto, förstås. I morgon i dagsljus, så ska jag kolla över garnförådet. det bruna garnet har ju gått åt så mycket till mina stickade katter! Om du är otålig, så kan du väl höra med Puma om "dammsugare" Hon har virkat såna!
Det är som sagt inte akut ;) Hojta till om du har en bullpåse till mig så löser vi det då :)
Ok, då vet jag!
Pyret hälsar och tackar för sin bull-påse! :)
Fick precis en liten filmsnutt på mobilen där tjockisen ligger och slaktar bullar för fulla muggar ;D
Ha ha Han får se upp så han inte blir tjocker nu då han mumsar på så goa kanelbullar;)
//Pia
HA! ;D
Han har så många bilringar runt magen tyvärr, så frågan är väl om han kan bli något rundare?! 

hahaha :D vad dom ser goda ut! vilken grej.
kanske dags att göra lussebullar snart :O
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Så go han är lelle Arne
Bullarna ser oxå goa ut
Blir ju sugen på att virka såna! el var dom stickade? När vi flyttat färdigt här ska jag med försöka mig på dessa läckerheter!
Karin, de är stickade. Därför går jag bet på dem;( Men jag kan ju be mor min sen;))
//Pia
Ja lussekatter tänkte jag göra nu. HAr precis stickat klart dem som redan är sålda igen. Har bara ljusbeige garn än så lägne, men de blir fina ändå. Puma, du kan naturligvis virka bullar. Du virkar et lite stycke på ca 4*18 cm. Syr ihop och fuller "korven" lite löst. Undersidan syr du ihop med smygstygn i samma färg, men ovansidan syr du ihop med kedjestygn i brunt. Sen syr du knutstygn i vitt som pärlsocker…..
Imasy… man kan visst lägga in filmsnuttar här också…. vill se…….