Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 643 ggr
Mariemedalladjuren
0

Kastrering av hankatt

Hej! Är det någon här som vet vart jag ska vända mig när jag behöver ekonomisk hjälp för att kunna kastrera mina två hankatter? Katterna är två hittekatter och jag vill ju inte att det blir fler vildkatter här!

Det är akut att kastrera dem eftersom jag har fått in fler vildkatter på gården, en av dem är en honkatt!Vill ju inte ha fler katter!

Jag bor i närheten av Falkenberg och har hört talas om en kvinna som hjälper till med detta, tror hon bor i närheten av Slöinge.

Tacksam för alla tips,

Marie.

lilo-nova
0

Puttar!

Anna77
0
kattassen
0

Du kanske kan ta kontakt med Slöinge Katthem och höra om du kan vara stödhem åt katterna och därmed få hjälp med kastreringskostnad.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

majvi
0

Chickas minnesfond

De kanske även kan hjälpa till med kastreringskostnader för de nya katterna som har kommit.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

martdat
0

är det inte mer akut att kastrera den hemlösa honan, och att någon kanske kan ta in henne? har hon anmälts upphittad hoss polisen?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.