Utslängda kattungar här med..
Att människor som gör dessa gärningar bara kan sova om natten, jag förstår inte och kommer aldrig vilja förstå dom heller!
Vilka små sötnosar.
//Pia
Vilka söta pussungar!!!
Vad ska man säga om folk…..bara hoppas att de får sitt straff en dag.
Jag säger som Catfoot, man skäms för att vara människa. 
Jaa jag håller oxå med Catfoot.
Man förstår inte hur de tänker, eller inte tänker.
För mej är en sådan handlig så främmande att den inte ens finns i min sinnevärld. Skulle aldrig kunna göra djur illa.
Jenna
nej, det är svårt att fatta. Hur kan de se mammakatt gå hemma, ledsen, massa mjölk i tuttarna och ropa/leta efter sina barn utan att bry sig?

Hur i h****te är man funtad som kan utföra de grymmaste av handlingar…tackar stjärnorna att dom kom i goda händer…vilka ljuvliga små sockertoppar..vad har dom gjort för illa för att bli behandlade på detta sätt..än en gång..tack till er som förbarmat er över dom…så gott att dom är under dina vingars beskydd nu Naquita..

Ibland skäms man för att vara människa.
Stackars små kisseungar! En eloge till dig Naquita som tar hand om dessa småttingar iaf. :)

vilka små gullungar!
ja, fast de ska förhoppningsvis vidare till ett stödhem med inte fullt så mkt katter som jag som har tid med dom, jag jobbar ju heltid, har båda hundarna(en JOBBIG valp bl.a) o alla sturkökatter att tänka på.

#9 Fast din jobbiga valp är ju söt. ;)
hehe ja men det är det ENDA hon är just nu..*s*

*asg* Det brukar vara så med valpar har jag hört. Och kattungar också ibland. :)
Jag läste texten om bebbarna på din blogg Emma, man blir ju alldeles tårögd.
Skulle man bevittna en sådan här händelse skulle man inte ansvara för sina handlingar…
Tack än en gång för att du finns Emma!
Men Emma inte kan Tuva vara i slyngelåldern redan
nej nu testar hon gränser för fullt men sen blir det lite lungt tills slyngelåldern kommer. *fniss* Tänk hur lätt man glömmer den där åldern på hundarna sen tills det är dags igen.
Det är ju i alla fall tur att hon är söt. Men du kan ju alltid skicka upp henne till mig 
//Pia
Är det dessa som kanske ska till mig EMma? :)
#15 Lyckos dig i så fall Sofia och lyckos bebbar som kommer hamna hos dig!!! 
ja, kanske..Vi får se vilka som e akuta när transport finns:)
Men hejsan sötnosarna, vilken tur att du har hand om dem Emma :) och vilka galningar som gör sig av med bebisarna, hur kan man ? 
Hur gamla är småttingarna ungefär? Kön? Pussa på dem från tant Malin :)

Vilka sötnosar. Tur att du finns, Emma!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Kan du inte göra en polisanmälan och så övertala nån tidning om att skriva om det med bild, någon måsste ju känna ijen kattungarna, kanske någon som har stake nog att ange dem.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Här finnes hem,i alla fall för en liten.