Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1534 ggr
Lena
0

Bilder; En riktig utmaning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har ju av Jenna-Gun fått till uppgift att lämna in en bild på oss själva ihop med en av våra katter.

Jag lyckas flitigt undvika allt som har med att vara med på foton att göra. Hade därför inte något tidsenligt foto där jag själv figuerat. Har idag utmanat och för en gångs skull ställt mig framför kameran. Förutom att det är hemskt att se sig själv på foto var det inte helt enkelt att få katterna att samarbeta. Vi har haft rena rama cirkusen här idag…..

På första tagningen fick Saga ljusreflexer i ögonen på det enda i övrigt användbara kortet. (Saga avskyr lika mycket som matte att vara med på kort).

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

lilo-nova
0

Men det blev ju bra!

Lena
0

Tagning nummer två blev lite splittarad och överambitiös…. Linus och Cornelius ville inte samverka alls på den här ljusskygga bilden.

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Här blev det bättre men matte fick klippas bort - hu jeda mig..

Jenna-Gun
0

Jösses vad du svamlar.

Både du o kissen är fantastiska. Du skulle stå oftare framför kameran.

En helt underbar bild.

Den snodde jag snabbt som blixten.

Kraaaaaaaaam Jenna

majvi
0

Jag skulle fota mina svarta trollungar som skulle läggas upp på hemsidan, men på bilderna såg de ut som om de hade fått elektriska stötar. Det är inte lätt att få till det alla gånger.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Lena
0

Försökte sedan med Linus ensam - han brukar alltid vara sådan linslus annars. Men det här att posera ihop med matte var inte alls hans grej….

Lena
0

Här har han förvandlat sig till en känguru…

Lena
0

Prövade sedan med Piteå-bröderna och ja det blev inte så tokigt ändå.

anebit
0

#7  hahaha den va ju för härlig.   

Vet hur svårt det är att fota sig med kissarna.  Blir aldrig riktigt bra.

Men dina kort är ju toppen och nu har du fått övning också.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jenna-Gun
0

Vilka härliga foton.

Jenna:)))))

Lena
0

Den här blev lite småkul även om den är misslyckad….

Alexej
0

Du ser jättefint ut! Och katterna också:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Till sist kommer den jag själv gillar bäst. Det är Tristan som poserar ensam med matte här.

Lena
0

Men jag måste erkänna att det var en pärs det här. (Alla de andra som åkte i papperkorgen direkt har gjort att jag inser att jag måste banta, klippa håret och stajla om mig helt).

Det är allt mycket snyggare med foton med bara katterna på. (Här Isolde och Sigfried.)

Puma77
0

Jättehärliga bilder ju. Skrattande

//Pia

catfoot
0

Toppen Lena…Vilka härliga bilder..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

nellies-matte
0

Vilka härliga bilder gillar framförallt den då du fått svans mellan öronen.

Bumbis
0

Jättefina bilder!! Tycker bilden i #2 var kul, eftersom Linus hänger på dataskärmen, precis om han gör på avartaren. För det är väl han som är avbildad även där?

lilo-nova
0

Men varför la du inte in det i hennes inlägg??? Förvånad

Fina katter du har!

Jenna-Gun
0

Det är ok Lilo-nova

Detta var ju kul.

Lena varför måste man göra om sej. Kan man inte vara tacksam att man är frisk o nöjd med sej själv. Om du stajlar om dej då är det ju inte du. Fråga din sambo :)

Jenna

kattassen
0

Jättekul bildserie Lena! Hur bra som helst alla bilderna ju! Glad

Nu blir det svårt att välja en till Jenna-Guns tråd antar jag.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jenna-Gun
0

Ja oj så svårt. Men Lena tyckte själv att #13, var bäst så det blir nog den kanske.

Jenna

mymlanbus
0

Oh vilka fina bilder :)

hanna64
0

Det är ju jätte fina bilder, både på dig och katterna Glad

Det är absolut inget fel på ditt utseende…du har ju utsrtrålning som få Glad

Vet hur det känns att inte vara vän med kameran…är själv ALLTID bakom kameran!

Alexej
0

#14 Haha och jag ska banta, klippa håret och stajla om mig helt innan någon få ta kort på mig. Men den dagen kommer nog aldrig mer:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

#22 Du får välja vilken du tycker passar bäst Jenna!

#25 Man får väl försöka ta sig själv som man är. Men lite mera motion skulle nog göra susen för både kropp och själ.

#18 Ja det är Linus som är på min Avatar. Det var det som var tanken barkom den bilden, men det ville sig inte riktigt. Linus har fått konkurrans om monitorn, nu vill alla katter helt plötsligt ligga där.

//Lena

Sidentass
0

Men det är ju jättefina bilder Lena!

Tänk om även Sidentassen skulle försöka repa lite mod o göra nåt liknande.Skäms.men jag avskyr verkligen att se mej själv på kort.

Hawknestgrove
0

Lena, du se fasen så mycket bättre ut än jag i alla fall. INget att skämmas för.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

#27 & #28 Det var snällt sagt. Det verkar som jag inte är den enda med kamerafobi här på sajten! :)

//Lena

Fagddu
0

Jag gillar foto med svansmössan bäst. :) Underbart roligt och sött foto! :)

#25 Vi skulle ha tjuvfotat dig när vi hälsade på alltså? :)

Puma77
0

Lena som Davy Crockett *fniss*Flört

//Pia

Jenna-Gun
0

Så  tossiga ni är.

Vi är som vi är.

Ska göra samma som Lena  i slutet av månaden. så får vi se vad ni säjer.

Jag har ju gått ner från 97 kg till 80 sedan förra julen.

Men inte vet jag om jag känner mej lyckligare för det.

Får nog vara glad att man har bra hälsa.

Jenna;)

Fagddu
0

#32 Det är ju inte vikten i sig som är det viktiga utan att man har bättre hälsa som du sa. Lycka har nog väldigt lite med vikt att göra. Men ganska mycket med kattkärlek. ;)

Jenna-Gun
0

Men försök förklara att lyckan inte sitter i den prefekta kroppen utan hur man är personligen.

Det finns för mycket idealbilder i dag. som oftast inte stämmer med verkligheten.

Förlåt trådkapningen.

Jenna

Hawknestgrove
0

Men Jenna, grattis! Det var inte dåligt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....