Nu har mina stödisar kommit
Tindra, Zlatan, Truls och Trassel…
Det går toppen. 3 av dom 4 små charmtrollen har varit framme och lekt med dom stora lejonen. Det är bara lilla Trassel som är lite svårflörtad.
Bilder kommer ikväll…=)
Kram från Linda med familj, Puck, Pikachu, Chikorita och stödisarna Tindra, Zlatan, Trassel och Truls.
Spännande!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vad roligt för dig! Och underbart att du tar in de små hittisarna. :)
jättespännande att få se bilder så småningom, vilken lycka för kattungarna att få komma in Maggan47

Spännande att få se bilder!
det är de kattungarna som finns i tråden "uppd bilbBOMB sturkökolonin" om ni är nyfikna;)

ooooooh, så söta. Nu blir jag sådär kattungesjuk. :)

Fick se dom igår men då va dom fortfarande så rädda av sig…..
men jag måste bara dit igen å titta på dom….
sötnosar

#13 Jag hade flyttat in och tvångsgosats om jag vore du. :) *lite sotis*

#14 Hahaha ja de är ju nästan som man skulle kunna göra de
men det är ju tur att dom inte bor så långt ifrån mig…….ungefär 100 meter bort 

Går de bra med dom nu??
Kanske ska gå och hälsa på dom idag en sväng 
#19: Ja självklart=)
Det går toppen alla 4 är ute mest på kvällen då jag och mannen sitter i soffan och kikar på tv. Dom är ju inte rädda för oss utan mera nyfikna på vilka vi är. Men det får ta sin tid. Jag tvivlar inte alls på att alla dessa skulle passa utmärkt i småbarnsfamiljer.
Zlatan och Tindra är mest framåt och älskar mina barn då dom leker med dom. Dom är inte ens rädda för plötsliga ljud som ju kan förekomma med små barn. Dom verkar riktigt trygga i sig själva.
Zlatan är ju en liten favorit men vi ska inte ha fler katter så…*tår i ögat*
Kram!
Mmmmm lille Zlatan svart som…… en………. lakritskola. Mmmm gott.
//Pia
Ja sugen blir man…=)
Nu har det skett en del framsteg med lilla blyga Trassel. Han har fräst så fort man närmat sig men idag så kom genombrottet. Han somnade i min famn efter lite Tellington Touch.
Jag försöker skapa trygga band mellan honom och människor. Han har nog inte haft det lätt den lilla kraken=(
Men vacker är han och så otroligt snäll när han väl kommer på att det går att lita på oss tvåbenta.
Tack kära Emma för att jag fick ta del av din vardag…du är en ängel som gör så mycket för katterna som du gör.
Att ha stödhemskatter öppnar ögonen på en.
Kram alla!

Är trassel tingad nu! Tyckte jag såg det på kks sida!?

Men himmel..vilka goingar..man blir ju alldeles sjuk juh, när man ser sådana här bilder på de ljuvligaste underverk!!
ja Trassel e tingad:)
Så söta :)

Puttar för de små liven!
puttar också för de små sötnosarna Maggan47
Trassel e tingad och han ska flytta inom kort. Nu kommer det fler bilder från mig=) Alla har utvecklats och kommit framåt i sin lek och interaktion med människor.
Kram!

Det finns någon som söker 2 st kattungar i en annan tråd! Ett tips!

Kolla under inlägget Zazza & sen misan!

Putt!
Katterna är underbara. Föll särskilt för Zlatan. Härligt att höra att även den blyga kissen börjar göra framsteg! Det är viktigt att det får ta den tid som behövs. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Då har du 2 katter kvar nu??? Tindra har väl flyttat? Putt!
#35 precis det är bra Zlatan och Truls kvar.
Jepp och dom vill verkligen hitta egna hem. Zlatan är hur trygg som helst och älskar verkligen att ligga i famnen och Truls är på god väg dit. Han har börjat att stryka sig längs våra ben när vi står och han pratar ständigt för att få bekräftelse. Han är inte skygg bara ovan vid livet inne och med barn. Han har nu anpassat sig. Han tycker mycket om min minsta dotter och vill gärna nosa på henne.
Stora framsteg sker och nu kommer det nog gå fort framåt.
Kram alla!
har fått rapporter från Trassels nya hem att allt går finfint:)) han leker redan med hemmets gamla katt o e framme mycket.
NU VILL ZLATAN OCH TRULS OCKSÅ HITTA SINA PERMANENTA HEM!! de är dubbelvaccinerade, avmaskade och rumsrena!