Zorro sjuk igen
Idag insjuknade Zorro igen..Jag hade kvar av antibiotika tabletterna som han fick förra gången så det har han fått en..jag vet inte inte vad jag ska jag göra..klarar inte att han blir sjuk hela tiden..ska ringa veterinären på måndag..tror de får ta det där blodprovet som de inte kunde ta förra gången..Är så rädd att mista min lilla älskling …

Stackars liten Zorro som är sjuk. Hoppas blodprovet visar något som går att behandla.
Men vad jobbigt att Zorro blivit sjuk igen. Det är rena rama mardrömmen när de blir så där att det liksom inte går över. Man slits mellan hopp och förtvivlan. Ordentlig provtagning är att rekommendera för det kan ge svar på många frågor.
Håller tummarna!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men åhhh så tråkigt…hoppas verkligen att ni får hjälp så att Zorro får bli en pigg o glad kisse igen!

jo hoppas oxå det nu..Zorro verkar ha skadat en klo på vänster bakben oxå så han haltar lite o klon verkar lite sne så antagligen har han fastnat nånstans när han lekt med puma..

Jag ringde vet. idag o han ska få påbörja en antibiotika kur till i 7 dagar.. kommer febern tillbaka efter det så måste jag in med honom igen.. idag har han varit pigg o busat med Puma hela kvällen..ska börja med det imorgon..

krya på dej Zorro!… inte göra matte orolig!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/