Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 649 ggr
[Cuyo]
0

Vem attackerade katten med syra?

Vem attackerade katten med syra? Någon har skadat katten Loppan med frätande vätska Nu sprider sig skräcken att fler katter ska attackeras i Eslöv.     Hej man undrar vad är det för värld vi lever idag,inte är det en värld för våra djur inte det har nog vi flesta djurvänner konstaterat nu,läs den här artikel så förstår ni vad jag menar hur kan man ens tänka på att göra det här mot ett djur som inte har gjort något åt mot den här själva sjuka människan,jag tycker inte alls det är konstigt att folk vill ta lagen i egna händer när man läser om sådant här fy-faan säger jag bara,och än en gång vad är vi på väg när vi kan göra så här som hände den här katten,man frågar sej vad hjälper lagar  mot alla anmälningar som vi lämnar in idag när det bara fortsätter med allt grövre djurplågerier som bara blir värre och värre.                                     Hej Cuyo

Lena
0

Usch vad otäckt! Tyvärr verkar det osäkrare och osäkrare att ha utegående katter i dagens Sverige. Det är inte många platser som är lämpliga för fritt utegående katter längre.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Man blir ilsken för mindre när man läser om sådana här saker..tyvärr är det ju inte första gången som katter råkar illa ut på grund av människors vansinnighetsdåd..hoppas att detta sprider sig till andra kattägare i området där det hände..så att dom försöker att hålla katterna inne eller i en inhägnad rastgård..

Den/de som åsamkat katten detta borde spärras in någon annan stans innanför lås o bom..*Tvii*:-(

isnornin
0

Fruktansvärt!! Mina katter är tack och lov inne katter!!

MVH Isnornin

PrinsessanFiona
0

Usch vad hemskt! Hur kan man göra så?

Raggarmunk
0

För jävligt! (ursäkta utrycket)

anebit
0

SkrikandesSkrikandesGråterSkrikandesGråterSkrikandes

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Gosen
0

Fattar inte att det finns människor som inte har känslor över huvud taget…..

Vad vinner dem på att skada djur på detta sättet, vad har stackars katten gjort dem….

Det är hemskt att man inte ska kunna låta sin katt vara ute om den vill på grund av att det finns såna sjuka människor.

Önskade att man kunde spåra denna personen, och ge honom det straff han förtjänar!!Gråter

karins
0

Gråter

Debattia
0

Det är inte klokt och helt sjukt !

Det värsta är väl att såna tokar kan finnas överallt. Det är synd att man inte kan se utanpå hur tomt det kan vara i hjärtat.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

annebeate
0

Det är så grymt. Stackars lille kisse. GråterFrån början var såret  i nacken stort som en enkrona.Nu har det utvecklat sig enligt tidningen till en decimeter stort. Hoppas katten klarar sig.

brutt
0

Ja vad ska man säga mer än att man önskar syra i fejset på gärningsmannen männen.

Och förstås att de åker fast för djurmisshandel.Skrikandes

[Cuyo]
0

Hej ni säger att dom ska ha ett straff det tycker jag oxå,men att ge dom här idioterna ett straff vore nog bortkastat,vad dom skulle ha så är det vård och den vården skulle handla om hur man hanterar djur och inte bara plåga ihjäl dom som i det här fallet.

Men tyvärr så tror jag inte det kommer att hjälpa,för dom här människorna är för sjuka att få en sådan här vård.

Hej Cuyo

wolfie
0

Men fy så grymt o otäckt!!Gråter

Fagddu
0

Fy f*an! Hatar djurplågare över allt annat. Tycker att man ska utsätta dem för samma behandling som de utsatt djuret för. Och sen fängelse på livstid. Riktig livstid=låsa in och slänga bort nyckeln.

Raggarmunk
0

Skandal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Rynkar på näsan

maggan47
0

hatar allt vad djurplågare heter, sprider sig som en farsot över landet, galningar i Stockholm, och Eslöv, och överallt, Innekatt är en trygg kattSkrikandes

Maggan47