Ny jourkatt Tarzan!
Lilla Tarzan hittades på en bondgård och lämnades till veterinären för avlivning endast 2 veckor gammal :( lilla killen har öronskabb (han var för liten för att få behandling tidigare, men ska få medicin denna vecka) Veterinären ringde till mig och frågade om vi var intresserade av att ta hand om honom? Absolut sa jag. Tårögd tog jag nästa buss till veterinären och såg världens ensammaste och gulligaste kattunge. Så nu nappas Tarzan hos mig tills han blir stor och stark och kan flytta till ett eget hem. Tarzan är nu 4 veckor. Bilderna tog jag igår…
Men jösses lille plutt. Nu får han en ny chans tack vare dig och vetrinären som hörde av sig.
//Pia

Lilla Tarzan!! Vad söt du är!! Du har kommit till rätt jourhem! Där kommer du att trivas och må bra!! Puss på dig vännen! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Oh vilken sötnos!
Lille grabben, så fin han är :)

vikken sötis!…. är livsfarligt att kolla på honom.. tur du finns….lycka till!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

åhhhh vad skönt att veterinären tog kontakt med dej..o så gott att du finns för honom nu…..kan inte ens tänka tanken på att ett sådant här värdefullt, ljuvligt litet liv ska få avlivas…önskar dej allt lycka till framöver…lilla missen..

Vilken sötnos!!
Jag glömde skriva att Tarzan finns nu på Akutgruppens hemsida :) Han är 4v och blir bokningsbar när han är vaccinerat och 9 veckor gammal så det borde bli ca.v.43. och Flyttklar när han är 12 veckor. Köpvillkor står på hemsidan :)

Herregud vilken lite söt en……!!!!

Jösses säger jag bara 

Nej men vilken söt en! Kom till mig lilla kissen så ska vi gosa. :)

Ååååå…..jag vill ha honom! Jag fyller ju år snart…tänk om min man kunde överraska mig
Lär nog dessvärre inte hända :( Han tycker det räcker med 2! Hur man nu kan tycka det haha 

#12 Precis! Så säger jag med till min, men han fattar inte. :)
Ja, visst är han söt och han är hur gullig som helst
Han mår bra, äter, dricker och växer och idag ska han få sin öronskabb behandling.
#12 du får försöka övertala mannen att 2 katter är för lite 
Åh jag vill med ha
//Pia
#15 Jag med
men jag har redan 3 egna.

Jag trodde också att två räckte. Nu när jag har tre märker jag en enorm skillnad i trivsel. Både hos katterna och mig! Så övertala era respektive ni!
Ser de bilden kommer de att falla som en fura! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Tyvärr så får man inte Adoptera från Akutgruppen om man inte bor i Stockholms län..
Men det är fler katthem som har dessa regler tyvärr..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"