Vildkatt familjen
Fast riktigt vilda är dom inte längre, om man inte räknar med vilda såsom busiga ;) Mamman (Mynta) är en riktig kelgris, men ungarna är lite småskygga fortfarande, men Timjan (svartpaddan) vågar attackera fötter och händer nu iallafall ;) Lilja (långhåriga) är den busigaste när det gäller bollar och Kummin (svarta) har precis börjat våga visa sig framme när man är i närheten och vågar leka nu, dom blev infångade för ca 3 veckor sen och är ca 9 veckor. Alla är honor!
Bild på mamma Mynta.
Ägd av S*Zaxofragas Zigge

Vilka sötnosar! 

supersöta….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Så otroligt fina!
Bra att mamman är en kelgris då ser ungarna att du inte är så farligt. Försök mycket med smakmat eller kattgodis ur dina händer.
Lycka till:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#7 Jo, jag försöker med det mesta. Det är inte förrän nu (sen torsdag) som Kummin vågar vara med och leka, dom andra kan jag leka med hur mycket som helst och klappa medans jag leker med dom. Kummin är den skyggaste i kullen.
Och mamman hann visst para sig innan vi fångade in henne för ca 3 veckor sedan, så det blir nog abort/kastrering för henne, om vi hinner innan förlossningen förstås. Veterinären sa att han tror att det är ca 3 veckor kvar till förlossning.

Åhhhhh..vilka fina bilder på ljuvliga pälsbollar!!!
Ja, dom är så otroligt fina… fast inte så keliga än, dom är lite för skygga för det än, men det går framåt :)
Fast hela familjen är ju till salu, så det är bara att hojta till om ni vill ha en sötnos ;) Dom kommer givetvis vara vaccinerade och mamman kommer vara kastrerad.

Men du får inte säga att de är till salu när du har en sån otroligt söt lite lurvig Lilja!!! Jag had eju inte mina skygglappar på mig!!!!!!
De är såååå fina allihopa!

så fina…….
Jadu, och imorgon ska jag in med kattmamman Mynta till veterinären då hon ska kastreras.

# 13 håller med dig! Lilja är jätte fin!