Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 636 ggr
Tills
0

mjölk ersättning...sthlm

Finns det någon i sthlm som har lite mjölkersättning att sälja?

har en igelkottsbebis hemma som mamman stötte ifrån… suttit å sökt på nätet å de finns en ersättning att köpa via apoteket. men den förpackningnen blir aldeles förstor å kommer gå till spillo..

undrar nu om någon snäll själ kan sälja något?

destiny
0

Jag har en påse i frysen. Fick rådet att lägga den där. Tyvärr var den något för gammal när jag lade in den där. Vill du ha den och kolla hur den är skickar jag den gratis.

Kan troligen inte kolla datorn igen förrän sent i eftermiddag.

Tills
0

sprang iväg o köpte en då

Sidentass
0

åhh..hoppas verkligen du får hjälp här..lilla stackars kotten..den behöver ju näringen så väl..

Puma77
0

Oj oj hoppas att det går bra.

//Pia

Tills
0

tänkte bara berätta att imorse hittade jag lilla kotten livlös… troligt vis en allergisk reaktion mot laktosen i kattmjölk ersättningen :(

Puma77
0

Är det laktos i kattmjölkersättning? Det är väl inte bra.

Tråkigt att det inte gick så bra med kottenGråter

//Pia

zickan
0

Det finns väl inte laktos i mjölkersättning?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Puma77
0

Det är det som jag undrade med. Laktos är ju inte bra för katter så det vore konstigt om det finns i mjölkersättning. Är inte kottar också känsliga för laktos? Men tråkigt att den inte klarade sig i alla fall.

//Pia

Sidentass
0

Men åhhh..så sorgligt att det slutade så…R.i.p. lilla kotte-vännen…

Översänder tröstkramar..

Hampelina
0

Lille hjärtat då! Kanske var därför mamman stötte bort den?

MariannE11
0

vad tråkigt att det inte gick vägen… tänker precis som Hampelina att mamman säkert kände på sej att det var någotv allvarligt fel på den lilla kotten…fick du den att äta bra?….i vilket fall som helst gjorde du det du kunde för parveln….men sorgligt nog räcker det inte alla gånger…..

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/