Grattis alla hittekatter på er dag.
Lenas Katter får vara symboler för denna dag.
Men alla andra hittekatter får ett stort grattis.
Jenna med kissar 6
Ja… GRATTIS till alla hittekatterna :) vilken fin bild :)
Ja grattis säger jag med. Här hemma firade vi genom att mina fick varsin myntamus.
//Pia
Grattis Alla hittekatter :)
Vår ena hittekatt Sara fick leverpastej. Hon bara älskar det.
Jenna
Shimena fick just makrill… det var uppskattat 
Firar med att för ett litet, kort ögonblick önsketänka att alla dessa hundratusentals hungriga och frusna missar därute trots allt får en hyfsat dräglig dag idag.
Bifogar en autentisk bild av en liten hittis som har fått lämnat nöden bakom sig och gonar numera inne i stugvärmen.
Fotograf: Chrizzan.
/Pelusa
Bra Jenna-Gun att du påminner oss. Ska iväg sedan och köper något gott för katterna här-och till hunden:)
Fin bild, Pelusa, vilka ögon. De säger allt!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#0 Vilken fin bild! Tack så mycket! Nu blev vi glada här hemma!
#6 Ja tänk om alla hittekatter som går därut kunde få komma in i stugvärmen och få sig en festmåltid och bli kastrerade. Inte bara idag utan alla dagar….
Här har det ätits ost och smör vid frukostbordet. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Grattis alla hittekatter!
#6 Oj bilden på katten är så lik min Judas!!Om den har en vit fläck på bröstet..saknar honom så..har ej funnit han än..
Grattis alla hittekatter, både till er som haft turen att komma in i värmen och till er alla stackare som fortfarande går kvar ute!
Hoppas ni alla vet att vi är många som ligger sömnlösa om nätterna och tänker på er, att vi skäms att tillhöra samma släkte som de hjärtlösa människor som svikit er….
Hoppas ni alla får en bra dag, med något extra gott att smaska på!
Här får alla fyrbenta mycket omsorg i dag, både i form av mat, kel och bus!

Grattis till alla små hittekatter. Ska passa på att fira min egen lite senare ikväll. Han ska nog få lite tigerräkstjärtar. Det brukar göra honom riktigt lycklig. :)
Putt

Tankarna har idag gått till katter, hittekatter som missar utan en varm soffa att ligga i..låt oss varje dag skänka våra små vänner därute en tanke, rätt vad det är föds små frön som idéer för hur vi ska kunna hjälpa en misse eller fler..som man brukar säga..ingen kan göra allt, men alla kan göra något…

Har jobbat hel dagen på Öppet Hus på Katthemmet. Mycket välbesökt, massor med folk. Jättekul, som alltid.Folk shoppade som galningar så det blev mycket slantar till katterna . Vi fick flera nya volontärer samt akuthen och sist men inte minst så blev sex katter bokade. Är helt slut nu. Ska försöka lägga in lite bilder från Hittekattens Dag senare så får ni se hur hysteriskt det var.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se