Sånt här händer bara mig......
Jag beställde en ny hårddisk i somras…. Kolla detta….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det var så kul, att STNB gjorde ett litet reportage om det….
Jösses det var en värstingdator minsann. den borde hålla för åskan med det priset. *fniss*
//Pia

Men oj ! Vicka sjörövarpriser
Bor du i ett svart hål Gunilla…
Bermudatriangeln. Där kan allt hända *fniss*
//Pia
Vilken grej, skulle bli chockad över ett sån avi..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ja det här är ett svart hål eller en Bermudatriangel. Ingen GPS funkar, inga mobiler elelr bärbara bredband….. Post kommer bort både från och till……Sen är det ju alltid så, at är det ett ex av en sak, som är et måndagsex, så nog 17 får jag det. Alltid…..Det är därför jag är så noga med, att de grejer jag skickar härifrån, kommer fram. För det har kommit bort. OCh som sagt, när man får en avi som denna, så undrar jag i alla fall, vad som menas med mitt liv…….
Ha ha en sån frakt gav jag en kund i mina ungdoms dar, skulle skriva 50 kr men klämde till med 500.000 kr. Jisses vad den kunden skrattade när han ringde, så h*n fick allt fraktfritt istället 
Det var vad man skan kalla en saltad nota! :) Milda makter vad det kan bli dyrt ibland.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men du milde vilken räkning..jag hade ramlat av pinn om den hamnat här tror jag;-)
Skönt om det hela är upprätt nu!
Ja och vad som gått fel, det fick jag aldrig kläm på. Ingen siffra stämde md någonting alls…..

Det händer märkliga saker i Hökebyhult må jag säga!
Har du satt in avin i glas och ram för det kan vara ett roligt minne.

oj! jag skulle aldrig lägga ut mitt riktiga namn och adress på nätet. Tur att du slapp betala i alla fall!
HAha, jag ha oriinalet här och har ju scannat in det. Funderar på, att be Puma vackert att laminera det åt mig, faktiskt. Ja, kul grej….
Ja, det finns nog itne många Gunillor i Norra Bohuslän. Jag är inte rädd för något och har inget att dölja. Jag menar, bara jag åker omkring, så skyltar jag ju med vem jag är i allafall, så vad 17 spelar det för roll? Ovälkommet folk här blir det väldigt synd om, ska jag kanske tala om…Men hittills så finns inga ovälkomna folk. Här är öppet hus för den som vill kika förbi! Ta gärna med gräddtårta, så blir Janne glad!
Gräddtårta… så snopen du skulle bli om jag en dag står där *hehe* med gräddtårta… så vad gillar du för tårta Gunilla? :)
Schwartzwald med nötbotten, eller Tjörndalstårta, som bara finns på Badhusets konditori i Strömstad……
Då ska man svänga förbis badhusets konditori innan man tittar in då:) *fniss*
//Pia

Så man ska ha Tårta med sig… Kan man inte göra en kattleksak i form av en tårta. Vitt pälsigt garn överst, grädde..lite randig röd sylt…hmmm…

Ja men titta där! Precis..nu ska jag virka en myntatårta! 
Visst är det fräckt. Tänk sån med mynta i;)
//Pia

Mmmums för en kisse ; )
*noterar tårtsorterna i almanackan*
HAha, Det är JAnne, som vill ha tårta mest! Han tjatar om det dagligen. Just nu så är allt kaffebröd bannlyst här hemma. Vill inte gå upp i vikt efter att jag slutat röka…..

fniss!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Men då borde ju de i länken passa. De går man ju inte upp i vikt av i varje fall ;)
//Pia
Åh, prata inte om mat nu…. Får inte äta på tre dagar. Ok, jag får äta kokt ägg och skinkskivor till frukost i två dagar och äta kokt fisk eller kokt kyckling till lunch i två dagar. Inga grönskaer, inget bröd, ingen potatis…
Så nu har jag precis smällt i mig kokt alaskapollok och silad buljong. JAg är så hungrig……..
Jag sitter o äter lasagne just nu;)
//Pia
Usch, så taskiga ni är. Tror jag stänger av datorn…..
har varit o köpt en stor karta med marabou daim;) Den ska jag mumsa på tillsammans med morden i midsomer.
//Pia

Men va e detta för godistråd! Vill oxå ha Marabu dajm
Har turkisk peppar också.
Ha, du som har tårta och allt Karin hm.
Snart stänger Gunilla ner datorn tror jag och nu e vi verkligen OT här *fniss* Men Gunilla e ju själv expert på att komma från ämnet.
//Pia

#31 ska du verkligen snaska choklad till mord? Du har kanske en stark mage? ;)
Jag skulle vilja ha…. hmm… *klura lite* Coca-cola och chips tror jag bestämt. :) Och jag säger inte nej till ett Morden i Midsomer heller :)
Jorgubbsläsk, marabou daim, turkisk peppar är det som gäller till filmen nu. Har alla morden i midsommer som kommit ut än så länge;)
//Pia

Ojdå, du hade verkligen bunkrat med godsaker. *avis*
Jag har nog sett alla, men har dem inte. Har du köpt dem med Expressen? :)
Japp, tror det ska bli 42 st sammanlagt.
//Pia
Snacka om troll alltså…. Gud så taskiga ni är… här sitter jag och har nyss klämt i mig en läcker kopp silad grönsaksbuljong, magen skriker, ska ta mig en folköl lite senare i kväll, då kommer det nog att snurra runt rejält ett teg. OCh så en dag till med detta. Kokt alaskapollok är ingen höjdare, kan jag tala om……Och torsdagen ska vi inte ens tala om….Säger bara Phosphoral, så vet ni……