Intriger skapas.....
…..eller åtminstone så är det någon som försöker. Fick Pm från en av mina medlmmar på Svensk Natur, att jag skulle ha sagt något nedsättande om honom, vilket jag absolut inte gjort. Frågade personen i fråga, om det eventuellt var den jag misstänkte och bad om länken till det som jag skulle ha sagt. Namnet kändes igen…. Skräcködlan, ni vet… Bara så Ni vet, att kommer det PM om att jag har sagt si och så, så be om att få länken till inlägget! Rackarns, att jag ska behöva hålla på så här!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

rackarns då….hoppas att det snart lugnar ner sej….. jag har bara en önskan…. näää… två har jag…. fred på jorden o ett hem till alla katter…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Håller med Marianne :)

Jag förstår inte varför man orkar lägga energi på sånt. Måste finnas vettiga saker att göra med sin fritid.
Energitjuvar är vad de är.
Spara din och bry dej inte
Usch va ledsen man blir. Trodde det hade lugnt ner sig..men tji fick man..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Tack Jenna. Men det kan bli så fel. Den personen, som jag fick reda på detta av, trodde nästan på påståendet.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag tror vi måste börja ignorera dessa människor som försöker att förstöra så mycket för andra. Om alla som får PM från dessa människor inte svarar och om man inte svarar på deras kommentarer i inläggen så kanske det tar slut, dom måste ju tröttna någon gång. Om dom hade lagt sin energi på något vettigt istället, dom kan hjälpa till med någon av dom hemlösa katterna för jag tror nämnligen att det är just det dom inte gör och sajten heter Hittekatter där alla vi som försöker göra något åt alla sveriges hemlösa skriver, byter tankar och ger varandra tips och det är bara likasinnade som förstår vad det innebär att kämpa för dessa stackare.

ja ignorera , om man känner att någon är dum mot en , och ta saker med en klackspark. gunilla som är så snäll och duktig , ibland kanske man skriver så det låter helt knäppt i andras ögon ,va vet jag,,,mjau på er

Håller med i vad Marianne säger här ovan..så sant Jenna..energitjuvar är rätt uttryck för sådana här meningslösa saker..

Ignorera dessa energitjuvar så får dom ingen energi att fortsätta med sin smutskastning förhoppningsvis………..
Mata inte "trollen" även om det inte är ett troll………… Det är så tröttsamt med alla dessa som försöker förstöra den goda stämmningen på olika sajter. Grrrrr! på dom…….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

# 11 Har du ett nick där du kallar dig "skräcködlan" också ??
Jag menar …du tar ju uppenbarligen åt dig, och är man oskyldig så bryr man sig väl inte överhuvudtaget eller hur ??

Lägg inte ner energi…