Varför är vissa trådar stängda,
så att jag inte kan läsa dem?
Sedan det nya forumet kom har det hänt ett antal gånger att jag inte har haft rättighet att läsa en del trådar. Varför? Kan det vara så att jag måste logga in varje gång jag öppnar sajten och ska läsa något?
Tidigare var det bara nödvändigt att logga in på nytt när man skulle skriva och det gillade jag bättre.
Är det någon annan sopm har råkat ut för samma sak?
Mettan
Ingen aning, jag kan inte läsa längre trådar då får jag bara upp en vit sidan….
Men kollar på http://support.ifokus.se/ kanske de vet mer.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Det verkar inte finnas något där som passar, tyvärr.Så det är kanske bäst att jag loggar in för säkerhets skull, eller kollar upp det hela, när jag får upp en sådan diskussion.
Om tråden är lång får man scrolla ner en bra bit för att läsa den.
Tror det har med webbläsaren att göra men vet inte säkert.
Jenna
Det har varit en del funktionsstörningar sedan den nya verisionen av iFokus kommit. Killarna arbetar för fullt för att lösa problemen. Ibland ligger sajterna nere helt och då går det inte att logga in alls. Men om man prövar igen efter en stund brukar man komma in.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Mmm, många avbrott är det, men det blir nog bra när det är klart :)

Jag har de sista dagarna fått scrolla långt ner för att kunna läsa i trådarna..irriterande har det varit många gånger, kan vara något som strular kanske?