Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1123 ggr
Ledin
0

Liten flicka söker hem!

Fick ett telesamtal av en bekant, hon känner en kvinna som det har kommit en ungkatt till igen saknar henne hon har haft henne som upphittad i 1 månad men inget napp. Har tyvärr ingen bild att visa men åldern är tippad på 6mån liten söt svartsköldpadda mörk. Är det någon som söker katt? Jag ska ringa katthemen o kolla men antar dom har fullt :/. Denna är mycket tillgiven kelig bor mycket farligt vid en korsning.

mymlanbus
0

Var finns denna lilla flicka?

Ledin
0

hon finns i östergötland utanför mjölby en liten håla som heter bjälbo. transport brukar lösa sig o vi kan givetvis ta henne till stationen.

Ledin
0

*Putt*

mymlanbus
0

Snokar runt lite… finns det bild? Ev finns det en tjej som kan ta henne, måste bara få tag på henne… :)

mymlanbus
0

Vet inte om hon var så intresserad… bad henne i alla fall registrera sig här och skriva själv om hon ville…

PUTT…

Ledin
0

o snällt jag snokar för fult jag med ringt runt men ne ingen som kan tänka sig en juvlig kisse. Jag har inte träffat katten själv bara pratat med bekant som kännde kvinnan väl där katten finns. Men jag kan försöka hinna med å åka dit, har häcken fullt upp å inget körkort ;) bor ju själv på landet i morrn ska vi åka å kicka på en häst till mig :D får se om han kan passa, sen ska vi åka till havet för att umgås med min mans kompis å familj barnen ska väll bada. Så fullspäckad lördag o söndag jobbar han igen 24h pass. Jag ska sen jobba mån eftermidd sen heldagar till torsdag på gården ja helspäckade dagar var det här :P

Lena
0

Försök att få tag på bild och mera fakta om kissen ifråga. Gör sedan en annons och sätt på www.katter.nu samt www.katt.nu plus bygg på med mera information i den här tråden.

Tiden är kanske lite svår just nu då det är mitt i värsta semestertiden. Det kan därför vara smart att ha en nödlösning nu i ca 4 veckor. I mitten av augusti brukar det bli lättare igen.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

mymlanbus
0

putt

Ledin
0

bra tänk Lena jag har ringt kvinnan idag hon har kamra men tyvärr ingen dator så hon kan inte maila bilder så jag får ta en tripp dit när jag får en lucka. Jo det e ju lite panik med känner jag eftersom den vägen är som det e, raksträcka på landet aldrig en polis där ute annars skulle dom fått in 3 feta årslöner på den vägen under 1 dag :P alla kör 110 på den 70-90 vägen alltid varit så. Får se om jag annars kan ta hit henne i värsta fall, skitdum tid eftersom vi ska på sem v 31. jajaja om nån vet om nån som vill ha söt katt så söker denna tös ett hem inne som ute katt man kan någ välja vad man vill.

Hawknestgrove
0

Du har ingen möjlighet att få in bilden på mobilen? Ok, det förutsätter att både hon och du har mobiler, som man kan ta bilder och MMSa med förstås

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

SamanthaJones
0

hade jag inte haft e okastrerad hane hade hon kunnat bo här men nu går ju inte det. men jag ska höra med en vä som har pratat lite om att skaffa katt :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Silverpumans
0

ring fiahemmet i norrköping! Större chans att dom tar in henne än att Slaka gör det iaf, de har så mkt.

mymlanbus
0

Verkar inte som Fia-hemmet har fullt… i alla fall inte om man tittar på deras hemsida…. www.fiahemmet.se

Hawknestgrove
0

Ja puittar upp!

mymlanbus
0

putt…

mymlanbus
0

hur går det?

mymlanbus
0

putt

Silverpumans
0

putt…

Sidentass
0

putt!

Vickey
0

jag kan gärna ge henne ett hem hos oss!

lilo-nova
0

Oj nu händer det något bra! Var är alla???Cool

mymlanbus
0

putt

mymlanbus
0

mmm, var är alla?

lilo-nova
0

Hm är alla ute och grillar eller???Skrattande

tuska
0

jag följer med i hittekatter, så jag glömmer totalt av att jag själv har leveransklara kattungarSkrattande

vart tog Ledin vägen ??  Är hon ute på rajtan tajtan.  Ser hon inte att vickey tar hand om katten.

maggan47
0

puttar för fullt, VAR ÄR DU LEDINFlört

Silverpumans
0

putt!

Ledin
0

oj sorry :) jag har haft lite fulltupp

Ledin
0

jag pm till vickely o kollar av :) tack för puttningen håller tummarna

maggan47
0

putteliputt igen Maggan47

Hawknestgrove
0

Haha, en till som har det fullt upp!

MariannE11
0

*putt*…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Ledin
0

så nu ska jag söka transport :D o jag har ringt idag men ingen som var hemma ang kolla så katten söker efter ett riktigt hem ännu. men ringer imorrn börjar redan vid 10 vågar inte ringa till folk innan. tacka alla som puttar ;) gullit av er flickor!

Ledin
0

så där katten fanns kvar nu väntar jag bara på att Vickey
ska messa lr ringa mig :) så får vi se vad som kan styras upp. Vi finns ju i Mjölby å denna ska ner till GBG håll tummar o tassar nu så allt ska klocka å gå in.

lilo-nova
0

Hur gick det?????

MariannE11
0

undrar lite jag med samtidigt som jag TROR att det kan vara denna kisse som vill ha skjuts….

Ledin
0

Oj allt är nytt här inne tur att jag har en man som kan lite mera om data o sånt här :) jättefint har det blivit inne på fokus iaf. Jag har pm henne men vart iväg nu på semester, fokus har vart extremt segt o man har fått erro vid allt man har gjort. så nu ska jag kolla av henne igen men hon verkar vara mycket off, hoppas hon är intresserad iaf. jag har alltid 100 bollar i luften idag har jag rätt mycket mer eftersom jag oxå fick hem en häst igår o ska fixa försäkringen på han osv osv. Men håll tummarna för denna katt är ni söta :)

Ledin
0

har inte hört något från henne så jag tror inte hon är intresserad, det kan man ju säga så man vet men men… sagt åt kvinnan att hon får ringa djurhem om katten, själv har jag lite mycket o tänka o planera just nu så jag har lagt detta åt sidan.

Lena
0

#38 Be henne ringa Fia-hemmet för det verkar ju som det kan finnas någon möjlighet där.

Svartsköldpaddor brukar vara eftertraktade. Nu när semestertiderna är över kan det nog vara lättare.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

mymlanbus
0

Tror tyvärr att Fia-hemmet har fullt, men det är aldrig fel att försöka.

Sidentass
0

puttar!

MariannE11
0

hojta till ifall att det ljusnar…..TROR vi åker till Eksjö söndag eller måndag….stannar ett par dagar o sen skulle det vara kul att kanske åka till Göteborg en kort stund iaf… men som sagt… altt beror på om grannen kan medicinera min äldsta myskisse….