Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 918 ggr
kattassen
0

I kväll när stormen river....

går mina tankar genast till våra hemlösingar. Praktiskt taget hela sommaren har ju varit ett drägligt kattväder med mycket värme och lätt att leva i. I kväll är det höst! Väst- och sydkusten har ett sjuherrans storm och regnväder.

Låt oss i kväll tända ett stearinljus och skänka en extra tanke till de som inte fick komma in ikväll till en mjuk bädd.Gråter

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

lilo-nova
0

Usch vilka skuldkänslor man får! Gråter

brutt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, vi glömmer dem inte!

Crisse
0

Nej hur kan man glömma. Här är full storm och jag tänker på Rocky och alla dom andra katterna under stenarna i hamnen. Jag vet att där är kattungar där under och det är bara att hoppas att dom inte spolas ut med vågorna.

annebeate
0

Visst tänker man på alla där ute. När jag tittar ut och ser hur det blåser och regnar blir jag riktigt oroligGråter

Jenna-Gun
0

Ja det är sorgligt att veta att så många far illa nu framöver höst o vinter.

kattassen
0

Ja vi fick en liten försmak i går hur det blir framåt höstkanten mitt i allt sommarfirande.
#3 Crisse - mina tankar gick naturligtvis också till hamnkatterna under stenarna. Hoppas de kunde hålla sig kvar.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Crisse
0

Dom vuxna katterna i hamnen är det nog ingen fara med för dom kan ta sig upp i tid men ungarna klarar inte av det och jag vet att där är ungar som inte är mer än 3 veckor så har inte mamman plockat upp dom så är risken stor att dom har drunknat.

Lena
0

#7 Usch ja stackars katter där i hamnen! Vi får hoppas att någon skyddsängel hjälpt dem att överleva ovädret.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"